  • 1. Data: 2003-12-11 21:47:59
    Temat: Krótkie pytanko o podnoszenie cen neo.
    Od: "A'tomek" <a...@...pl>

    Chcę podpisać umowę na 12 mies, za 150 zł/miesiąc, ale w momencie podpisania
    umowy.
    Zastanawiam się co będzie jak tepsa podniesie cenę np. do 300 zł/ miesiąc,
    co jej chyba wolno w/g tego regulaminu.
    Pytanie: czy jak po podniesieniu ceny od razu zrezygnuję neo, przed upływem
    12 miesięcy, to czy karę mi też doliczą za rezygnacje przed terminem?

    Chyba nie, bo par.31 pkt 1 mówi :

    "1. O zmianach Regulaminu lub Cennika oraz terminach ich wprowadzenia TP
    informuje Klienta z 30-dniowym wyprzedzeniem. W ciągu 30 dni od takiego
    zawiadomienia Klient może wypowiedzieć świadczenie Usługi przez TP. W
    przypadku, gdy Klient nie wypowie świadczenia Usługi przez TP w okresie 30
    dni od takiego zawiadomienia, nowy Regulamin lub Cennik wiąże Klienta od
    dnia następnego po upływie 30 dni od zawiadomienia Klienta o zmianie
    Regulaminu lub Cennika."

    Ale czy na pewno ?

    A tp jak obniży cenę, to czy dalej bedę musiał tyle samo płacić ?

    A'k

  • 2. Data: 2003-12-11 22:57:51
    Temat: Re: Krótkie pytanko o podnoszenie cen neo.
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "A'tomek" <a...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > umowy.
    > Zastanawiam się co będzie jak tepsa podniesie cenę np. do 300 zł/ miesiąc,

    Zgodnie z regulaminem mozesz wypowiedziec umowe

    > Pytanie: czy jak po podniesieniu ceny od razu zrezygnuję neo, przed
    upływem
    > 12 miesięcy, to czy karę mi też doliczą za rezygnacje przed terminem?

    MZ Nie

    > A tp jak obniży cenę, to czy dalej bedę musiał tyle samo płacić ?

    A czy obnizenie ceny to twoim zdaniem zmiana cennika?