  • 1. Data: 2005-07-25 18:24:30
    Temat: wypowiedzenie umowy o prace przez pracownika
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    Witam,
    mam taki problem, zlozylem 14 lipca wypowiedzenie umowy o prace mam
    miesieczny okres wypowiedzenia, do kiedy musze pracowac?.
    Czy okres wypowiedzenia liczy sie z koncem miesiaca , czy z dniem zlozenia
    wypowiedzenia?
    Bardzo porosze o informacje bo nie wiem co mam zrobic

  • 2. Data: 2005-07-25 19:40:14
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy o prace przez pracownika
    Od: Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl>

    Marcin wrote:
> [...]
    > wypowiedzenia?
    > Bardzo porosze o informacje bo nie wiem co mam zrobic

    Art. 30 par § 2^1 Kodeksu Pracy:

    Okres wypowiedzenia umowy o pracę obejmujący tydzień lub miesiąc albo
    ich wielokrotność kończy się odpowiednio w sobotę lub w ostatnim dniu
    miesiąca.

    Z czego wynika że niestety musisz pracować do 31 sierpnia.