  • 11. Data: 2003-12-10 15:34:02
    Temat: Re: Egzekucja komornicza
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik Piotr/inw napisał:

    > Nie są idealni:) ale gdyby Rafał był winny pieniądze twojej firmie to pewnie
    > byś tak nie pisał:)

    jak udowodnił Einstein puntk widzenia jest względny :)

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2003-12-10 15:50:02
    Od: Arek <a...@e...net>

    Piotr/inw rzecze:
    > Nie są idealni:) ale gdyby Rafał był winny pieniądze
    > twojej firmie to pewnie byś tak nie pisał:)

    Mam wielu dłużników i nigdy nie oddałem żadnej sprawy do komornika.
    Wolę pomóc dłużnikowi zarobić pieniądze, żeby mógł mi oddać niż go
    dymać przez komornika.
    Nigdy też nie kupiłem żadnej rzeczy pochodzącej z komorniczej lub podobnej
    "licytacji" - bo są z krzywdy innych ludzi - choć wielokrotnie mi
    proponowano takie okazyjne zakupy.

    Oczywiście ktoś taki jak komornik jest konieczny i potrzebny, ale nie
    na warunkach Polskich gdzie jest przepisy sankcjonują bandytyzm przez
    zbójeckie opłaty i metody postępowań.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/oem.htm

  • 13. Data: 2003-12-10 17:45:25
    Od: "FIX.XXI" <fix.xxi@(nawiasy i spacje wycinamy)gazeta. pl>

    marcin wrote:

    > jak udowodnił Einstein puntk widzenia jest względny :)

    nie udowodnil tylko odkryl, poza tym jak tam nic o zadnym "wzglednym"
    punkcie nie czytalem

    --
    FIX.XXI

  • 14. Data: 2003-12-11 08:14:14
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik FIX.XXI napisał:

    > nie udowodnil tylko odkryl, poza tym jak tam nic o zadnym "wzglednym"
    > punkcie nie czytalem

    to było oświadczenie nie na serio, tzw. żart. :)

  • 15. Data: 2003-12-11 08:36:42
    Od: "FIX.XXI" <fix.xxi@(nawiasy i spacje wycinamy)gazeta. pl>

    marcin wrote:

    > to było oświadczenie nie na serio, tzw. żart. :)

    tak, domyslilem sie juz wczesniej :D

    --
    FIX.XXI

  • 16. Data: 2003-12-13 18:31:28
    Od: trixter<t...@o...pl>

    > Rafał rzecze:
    >
    > Nie orientuje się dokładnie. Chyba połowa z tego co zostanie po
    odjęciu kwoty
    > minimalnej czyli gdzieś 800 złotych.
    >
    > pozdrawiam
    > Arek
    >

    > --
    > http://www.sti.org.pl/oem.htm

    Witam!

    kwota wolna od zajęcia, to 760 PLN brutto, w przypadku egekucji
    świadczeń innych niz alimentacyjne, zajęciu podlega 50%
    wynagrodzenia.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 17. Data: 2003-12-13 21:49:57
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Rafał " <v...@N...gazeta.pl> naskrobał/a w

    > Dziekuję za informacje. Jeszcze jedno pytanko. Czy istnieje możliwość
    > negocjacji z komornikiem odnośnie formy spłaty, czy też bedzie mi to
    > narzucone odgórnie??

    Musisz się przejść do komornika i spytać, czy nie zgodziłby się żebyś ty
    co miesiąc wpłacał pewną sumę, zamiast zajmować ci wynagrodzenie.
    Ale zawsze lepiej dogadać się z wierzycielem.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    50% Polaków nie zdaje sobie sprawy, ze stanowi polowe spoleczenstwa.

  • 18. Data: 2003-12-13 21:50:36
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    trixter<t...@o...pl> naskrobał/a w news:brflu0$6eo$1@flis.man.torun.pl:

    > kwota wolna od zajęcia, to 760 PLN brutto,

    Stare dane, teraz jest 800 zł.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Some people are alive only becuse it's illegal to kill them.