  • 1. Data: 2003-12-10 13:48:40
    Temat: Egzekucja komornicza
    Od: "Rafał " <v...@W...gazeta.pl>

    Witam wszystkich.

    Jestem zadłużony w jednej z sieci telefonii komórkowej. Na dzień dzisiejszy
    mój dług wynosi 3000pln (wraz z odsetkami, karą za przeterminowane płatności
    etc.) Póki co nie mam możliwości spłacenia tego zadłużenia. Jeśli doszłoby do
    ekzekucji komorniczej, to co konkretnie mi grozi. Mieszkam wraz z rodzicami,
    ale opłacam część rachunków za mieszkanie. Ponadto opłacam koszty utrzymania
    samochodu, którego głównym właścicielem jest mój ojciec. Moje dochody
    kształtują się na poziomie 1900pln netto. Ponadto spłacam raty kredytu
    gotówkowego w kwocie 270pln miesięcznie. Każda informacja jest dla mnie cenna.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 2. Data: 2003-12-10 13:53:06
    Temat: Re: Egzekucja komornicza
    Od: Arek <a...@e...net>

    Rafał rzecze:
    > Witam wszystkich.
    [..]
    > gotówkowego w kwocie 270pln miesięcznie. Każda informacja jest dla mnie cenna.

    Jeśli wiedzą gdzie pracujesz to zajmą Ci dużą część wynagrodzenia.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 3. Data: 2003-12-10 14:05:54
    Od: "Rafał " <v...@N...gazeta.pl>

    Arek <a...@e...net> napisał(a):

    > Rafał rzecze:
    Pytanie: jaka to bedzie część wynagrodzenia?? Czy zdołam się utrzymać z tego
    co mi zostanie?? Czy zostanę poinformowany o tym fakcie??

    Rafał

  • 4. Data: 2003-12-10 14:16:25
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik Rafał napisał:

    > Pytanie: jaka to bedzie część wynagrodzenia??

    2/3 o ile pamiętam

    > Czy zdołam się utrzymać z tego
    > co mi zostanie?? Czy zostanę poinformowany o tym fakcie??

    tak na drugie pytanie,
    na pierwsze: nie znam Twoich potrzeb

  • 5. Data: 2003-12-10 14:17:53
    Od: Arek <a...@e...net>

    Rafał rzecze:
    > Pytanie: jaka to bedzie część wynagrodzenia?? Czy zdołam się utrzymać z tego
    > co mi zostanie?? Czy zostanę poinformowany o tym fakcie??

    Nie orientuje się dokładnie. Chyba połowa z tego co zostanie po odjęciu kwoty
    minimalnej czyli gdzieś 800 złotych.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/oem.htm

  • 6. Data: 2003-12-10 14:24:56
    Od: "Rafał " <v...@N...gazeta.pl>

    Dziekuję za informacje. Jeszcze jedno pytanko. Czy istnieje możliwość
    negocjacji z komornikiem odnośnie formy spłaty, czy też bedzie mi to
    narzucone odgórnie??

    Rafał

  • 7. Data: 2003-12-10 14:27:10
    Od: Arek <a...@e...net>

    Rafał rzecze:
    > Dziekuję za informacje. Jeszcze jedno pytanko. Czy istnieje możliwość
    > negocjacji z komornikiem odnośnie formy spłaty, czy też bedzie mi to
    > narzucone odgórnie??

    Wydoi Cię ile wlezie.
    To ludzie żerujący na cudzym nieszczęściu.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 8. Data: 2003-12-10 14:34:53
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik Rafał napisał:

    > Dziekuję za informacje. Jeszcze jedno pytanko. Czy istnieje możliwość
    > negocjacji z komornikiem odnośnie formy spłaty, czy też bedzie mi to
    > narzucone odgórnie??

    wprowadziłem Cię w błą:
    § 3. Potrącenia mogą być dokonywane w następujących granicach:
    1) w razie egzekucji świadczeń alimentacyjnych - do wysokości trzech
    piątych wynagrodzenia,
    2) w razie egzekucji innych należności lub potrącania zaliczek
    pieniężnych - do wysokości połowy wynagrodzenia.

    są jakieś zwolnienia, ale nie mam tekstu rozporżadzenia,
    być może to o czym Arek pisał

    odpowiadając na pytanie: z komornikiem nie da się dogadać,
    dogaduje się z wierzycielem

  • 9. Data: 2003-12-10 14:41:44
    Od: "Rafał " <v...@N...gazeta.pl>

    Jeszcze raz dziekuję, Panowie, za informacje.
    Pozdrawiam
    Rafał

  • 10. Data: 2003-12-10 14:46:20
    Od: "Piotr/inw" <p...@a...alto.WYTNIJ.com.pl>

    > Wydoi Cię ile wlezie.
    > To ludzie żerujący na cudzym nieszczęściu.

    Nie są idealni:) ale gdyby Rafał był winny pieniądze twojej firmie to pewnie
    byś tak nie pisał:)

    --
    Piotr