  • 1. Data: 2003-12-10 12:55:20
    Temat: Problem z rejestracja samochodu
    Od: "Wojtek" <g...@o...pl>

    Witam,

    Złożyłem wniosek o przerejestrowanie samochodu zakupionego
    w innym mieście, czyli nowy dowod powinien być wydany w terminie 30 dni.
    Samochod ma 2 właścicieli, spokrewnionych.
    Jako ze termin rejestracji mija 19.12, a ja wybieram sie
    na urlop z którego wroce na Wigilie, dzwonie czy aby juz
    go nie zarejestrowali. Oczywiście nie, więc pytam czy drugi
    właściciel może odebrać tablice i dowod. Twierdzą, że
    musi mieć upoważnienie notarialne. No to olać, odbiore po
    świętach. I tu mnie babsko zażyło - musze odebrać dowód
    do 19.12 włącznie, a jak nie, to musze składać wniosek
    jeszcze raz i czekać następny miesiąc.

    Czy ktoś już sie z czymś takim spotkał i może wie jakim przepisem
    postraszyć tego co te idiotyzmy wymyśla? No bo w to że ten pomysł ma
    jakąś podstawę prawną, to nie uwierze...
    Przy okazji: dlaczego wymagają upoważnienia notarialnego, skoro
    zgodnie z KPA Art 33, p. 4 nie jest to wymagane jeśli pełnomocnik
    jest członkiem najbliższej rodziny (ojciec), a sprawa większej wagi
    raczej nie jest?

    pozdrawiam,
    Wojtek