  • 21. Data: 2004-08-31 09:40:45
    Temat: Re: Dziwny mandat w PKP
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Gosia Woltmann napisał:

    > Dzieki za wasze opinie, powiedzcie mi jeszcze co sadzicie o tym, ze *kwitek*

    *WEZWANIE*

    > nie jest przez konduktora podbity ani podpisany, a chyba waznosc dokumentu
    > tego wymaga, czy moze sie myle??!! A poza tym niestety go podpisalam, ale

    Obawiam sie , że konduktor posiada wezwanie PODPISANE PRZEZ CIEBIE I
    SIEBIE ;) ... Nie zmienia to faktu, ze jest do du*y ;) W zwiazku z
    tym, ze wypelnial go chyba na bance ... albo czul potrzebe czepienia
    sie ;)

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX *PMS Edition*

  • 22. Data: 2004-08-31 12:22:29
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    Stasio Podróżnik wrote:

> [...]
    > SIEBIE ;) ... Nie zmienia to faktu, ze jest do du*y ;) W zwiazku z
    > tym, ze wypelnial go chyba na bance ... albo czul potrzebe czepienia

    Racja, wezwanie przecież dot. ojca, a on tego nie podpisał, pociągiem nie
    jechal więc powie im uprzejmie, żeby się odczepili .
    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

  • 23. Data: 2004-08-31 21:21:11
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > ano racja :P
    > zatem interpretacja jest taka:
    > student musi byc polakiem i musi studiowac za granica

    Ani chybi wlasnie tak ;-) (zakladajac ze ma wylacznie taka legitymacje)

    pdr
    Olo

  • 24. Data: 2004-08-31 21:23:49
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > 1. Pytająca nie pokwitowała odbióru tego "mandatu" i wówczas może go sobie
    > oprawić w ramki, jako miłą pamiątkę głupoty pracowników PKP. Nikt bowiem
    nie
    > bedzie w stanie udowodnić, ze opisywana sytuacja miała miejsce i jakie
    były
    > jej okoliczności.

    1) Co ma sobie oprawiac, skoro nie podpisała?
    2) Brak podpisu nijak nie umniejsza wartosci dowodowej protokołu.

    > Krótko mówiąc nie ma dowodu, ze pytająca istotnie podróżowała tym
    pociągiem.

    Bredzicie - gdyby tak było nikt by nie podpisywał wezwan i kazdy jezdziłby
    bezkarnie na gapę.

    pdr
    Olo

  • 25. Data: 2004-08-31 21:25:45
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Dzieki za wasze opinie, powiedzcie mi jeszcze co sadzicie o tym, ze kwitek
    > nie jest przez konduktora podbity ani podpisany, a chyba waznosc dokumentu
    > tego wymaga, czy moze sie myle

    Prosze zadac to pytanie w BPB w Gnieznie - doprawdy nie wiem co mogło mu
    przyswiecac, osobiscie nie wyobrazam sobie bym mógł komus tak niekompletny
    druk wystawic.

    > A poza tym niestety go podpisalam, ale
    > zaznaczylam, ze z kara sie nie zgadzam. Nie chcialam tego podpisac, ale
    > koles zaczal mnie straszyc, ze jak sie nie podpisze, to nie bede mogla sie
    > odwolac.

    Bo istotnie podstawą do odwołania jest druk wezwania, choc w praktyce i bez
    niego się je rozpatruje (moim zdaniem niesłusznie i gdy to ja jestem
    rozpatrującym zawsze staram się to załatwic odmownie).

    pdr
    Olo

  • 26. Data: 2004-09-01 06:17:54
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Olo* *Kwasniak* [ o...@p...wp.pl ] napisał(a):

    > Ani chybi wlasnie tak ;-) (zakladajac ze ma wylacznie taka
    > legitymacje)

    nawet jakby mial inna to i tak po co mowic o niej - konduktorzy nie
    znaja polskich przepisow kolejowych a tym bardziej wzorow
    zagranicznych legitymacji studenckich :P

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 27. Data: 2004-09-01 15:52:51
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > nawet jakby mial inna to i tak po co mowic o niej - konduktorzy nie
    > znaja polskich przepisow kolejowych a tym bardziej wzorow
    > zagranicznych legitymacji studenckich :P

    Wzór legitymacji uprawniających do znizek (w tym ISIC) muszą znac - jest to
    jeden z elementów Taryfy PKP.

    pdr
    Olo

  • 28. Data: 2004-09-01 16:51:35
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    chodzilo mi o to, ze napisales:
    "zakladajac ze ma wylacznie taka legitymacje"
    zatem jakby mial inna legitymacje, np studenta z belgii, to i tak
    konduktor nie jest wstanie jej rozpoznac... a polski student moze miec
    te wlasnie legitymacje + ISIC

  • 29. Data: 2004-09-02 20:21:16
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    Olo Kwasniak wrote:

    > Prosze zadac to pytanie w BPB w Gnieznie - doprawdy nie wiem co mogło
    > mu przyswiecac, osobiscie nie wyobrazam sobie bym mógł komus tak
    > niekompletny druk wystawic.

    Nie słuchaj go-Olo kanar podpuszcza Cię i próbuje wpuścić w kłopoty,- o co
    masz pytać, skoro wezwanie wypisane jest ewidentnie błędnie - na Twojego
    ojca, który pociągiem przecież nie jechał, legitymacji studenckiej jak sądze
    żadnej nie ma, z ulgi nie korzystał, protokołu nie podpisywał i nie musi
    wiedzieć ( bo mu o tym nie mówiłaś, prawda:) , kto go podpisał.
    A Ty ( w swietle dokumentów) w ogóle nie jestes w sprawę zamieszana i nie
    masz się o co w Gnieźnie dopytywac, bo najwyżej dopytasz się sobie kłopotów.