  • 11. Data: 2011-05-03 18:11:25
    Temat: Re: Dziennikarska propaganda
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Dzisiejsze szkoły to czystej wody patologie.

    Dzisiejsze? A dawniej tak nie było?
    Dziwny jesteś.

  • 12. Data: 2011-05-03 18:19:28
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Dzisiejsze? A dawniej tak nie było?

    Nie - dawniej tak nie było - aczkolwiek wszyscy rozumiemy że na ten temat
    niestety nie nie możesze wiedzieć

    Kon

  • 13. Data: 2011-05-03 18:34:38
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > begin Jotte

    > Co ma wspólnego indywidualny tok nauczania z instytucjonalną edukacją?
    I jak ci tu wierzyć w te twoje peany na własną cześć?

    > Na studiach jakoś nie miałem tego typu problemów, chociaż miałem je
    > totalnie w dupie bo zajmowałem się wtedy biznesem.
    (...)
    > przyznawano mi zwykle stypendia naukowe mimo nieuczęszczania na
    > jakiekolwiek wykłady i na wszystkie ćwiczenia, na które dało się nie
    > chodzić.
    A także na pewno jesteś przystojny jak Banderas, bogaty niczym nabab zaś
    laski o urodzie i wdziękach Angeliny Jolie sikają do góry na samą myśl o
    kolacji z tobą.
    Wyłącznie przez wrodzoną, naturalną skromność jeszcze tego na newsach nie
    opisałeś.

    > Tymczasem w podstawówce i liceum to stado osłów oceniało głównie to, czy
    > ktoś przyniósł książkę, prowadzi zeszyt, zrobił jakaś idiotyczną "pracę
    > domową" i inne bzdety. Albo np. to, jakie zrobił postępy. W związku z tym
    > ostatni kretyn który się starał był lepiej oceniany niż ktoś, kto po
    > prostu umiał, ale szkoda mu było czasu na uczestnictwo w tych wszystkich
    > bzdetach.
    No taaaak, typowe - zapoznany geniusz...

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2011-05-03 18:44:32
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Nie - dawniej tak nie było -
    Bzdura.
    Mam około 40 lat, i pamiętam jeszcze szkołę.
    Uczęszczałam do w sumie kilku, w każdej były patologie, jednak skala
    patologi była istotnie zależna od szkoły (np nauczyciel pobił ucznia, w
    pierwszej klasie LO, około 1 miesiąca nauki; inne patologie: wymuszanie
    pieniędzy - uczniowie, wymusznanie usług - nauczyciele, rażące zaniżanie
    ocen, rażaco złe traktowanie wybranyh uczniuw).

    Mam wrażenie , że obecnie jest odrobinę mniej patologi dzięki telefonom z
    możliwością nagrywania (tyle, że są one nagłaśniane)

  • 15. Data: 2011-05-03 19:16:31
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 3 May 2011 20:44:32 +0200, Stokrotka napisał(a):

    > Mam wrażenie , że obecnie jest odrobinę mniej patologi dzięki telefonom z
    > możliwością nagrywania (tyle, że są one nagłaśniane)

    Stokrotka pisząca o patologiach. Urocze...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 16. Data: 2011-05-03 20:05:43
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > begin Jotte

    > Chyba coś Ci się pomyliło.

    Dyskutujesz ze sfrustrowanym nauczycielem.

  • 17. Data: 2011-05-03 20:26:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jotte

    > I jak ci tu wierzyć w te twoje peany na własną cześć?

    Masz, doucz się: http://42.pl/u/2AOe

    Resztę głupot pomijam wymownym milczeniem. ;-)

  • 18. Data: 2011-05-03 20:47:01
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > begin Jotte

    > Masz, doucz się: http://42.pl/u/2AOe
    Tobie to trzeba widać gadać prościej jak w elementarzu Falskiego.
    Nie dziwota, żeś ze szkoły skorzystać nie umiał.

    > Resztę głupot pomijam wymownym milczeniem. ;-)
    Milcząc głupi ujdzie za mądrego.

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2011-05-03 20:47:46
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (03.05.2011 20:44), Stokrotka wrote:

    > Mam wrażenie , że obecnie jest odrobinę mniej patologi dzięki telefonom
    > z możliwością nagrywania (tyle, że są one nagłaśniane)

    Za to nauczanie jest bardziej patologiczne.

    p. m.

  • 20. Data: 2011-05-03 21:09:08
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-03 22:26, to pisze:
    > begin Jotte

    > Masz, doucz się: http://42.pl/u/2AOe

    Jakoś trudno uwierzyć w twój geniusz. Podajesz
    link do tekstu, którego nie rozumiesz. To a
    propos "Co ma wspólnego indywidualny tok
    nauczania z instytucjonalną edukacją?".

    > Resztę głupot pomijam wymownym milczeniem. ;-)

    JK