  • 1. Data: 2008-03-01 00:29:31
    Temat: Dzieła permanentne
    Od: "m5c" <m...@g...pl>

    Czy jest zgodna z prawem Umowa o współpracy na czas nieograniczony, w której
    jedna strona zobowiązuje sie do wykonywania po kolei wielu dzieł jeszcze nie
    wiadomo jakich, a druga do permanentnego ich zamawiania?

  • 2. Data: 2008-03-01 01:05:05
    Temat: Re: Dzieła permanentne
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    m5c wrote:

    > Czy jest zgodna z prawem Umowa o współpracy na czas nieograniczony, w
    > której jedna strona zobowiązuje sie do wykonywania po kolei wielu dzieł
    > jeszcze nie wiadomo jakich, a druga do permanentnego ich zamawiania?

    Zgodna lub nie, będzie miała raczej nikłe znaczenie praktyczne.

    p. m.

  • 3. Data: 2008-03-01 07:28:49
    Od: kauzyperda <l...@Z...eu>

    m5c pisze:
    > Czy jest zgodna z prawem Umowa o współpracy na czas nieograniczony, w
    > której jedna strona zobowiązuje sie do wykonywania po kolei wielu dzieł
    > jeszcze nie wiadomo jakich, a druga do permanentnego ich zamawiania?

    Czyli co - np jakas ramowa umowa o wspolpracy?
    O jaka zgodnosc z prawem chodzi?

    --
    pozdr
    luck

  • 4. Data: 2008-03-01 10:27:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "m5c" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    Jest w porządku, tylko, że będzie miała ona charakter umowy nienazwanej, bo
    to nie umowa o dzieło, a tym samym będą do niej sie tyczyły przepisy
    umowy-zlecenia.

  • 5. Data: 2008-03-01 10:49:05
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Czyli co - np jakas ramowa umowa o wspolpracy?
    > O jaka zgodnosc z prawem chodzi?

    Pewnie chodzi o uzależnienie firmy od syna/córki/małżonka kogoś z
    zarządu. Sam to przerabiałem jakieś 4.5 roku temu i nie bardzo się dało.

    Podpowiadam, że da się natomiast zgodnie z prawem zamówić usługi w
    firmach zewnętrznych na bardzo długi okres, np. na 20 lat. Do tego nikt
    się nie przyczepi pod warunkiem, że znajdzie się dobre uzasadnienie, np.
    wynegocjowanie od dostawcy usług bardzo dobrej ceny za rok pod warunkiem
    wykupienia abonamentu na 20 lat.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 6. Data: 2008-03-02 08:15:30
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

> [...]
    > której jedna strona zobowiązuje sie do wykonywania po kolei wielu dzieł
    > jeszcze nie wiadomo jakich, a druga do permanentnego ich zamawiania?

    Umowa niewolnictwa ?

  • 7. Data: 2008-03-02 23:17:16
    Od: "m5c" <m...@g...pl>

> [...]
    >
    > Jest w porządku, tylko, że będzie miała ona charakter umowy nienazwanej,
    > bo to nie umowa o dzieło, a tym samym będą do niej sie tyczyły przepisy
    Pomimo tego, że umowa zlecenie z definicji jest na czas określony?

  • 8. Data: 2008-03-02 23:34:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Pomimo tego, że umowa zlecenie z definicji jest na czas określony?

    Bo to nie będzie umowa-zlecenie. Tylko będą do niej mieć zastosowanie te
    przepisy.

  • 9. Data: 2008-03-02 23:36:38
    Od: "m5c" <m...@g...pl>

    > Użytkownik "m5c" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Bo to nie będzie umowa-zlecenie. Tylko będą do niej mieć zastosowanie te
    > przepisy.
    A z czego to wynika?

  • 10. Data: 2008-03-02 23:48:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>