  • 1. Data: 2008-02-28 23:02:15
    Temat: Zakaz ruchu w obu kierunkach ustawiony na jednym końcu drogi osiedlowej
    Od: mrupio <b...@o...pl>

    Witam.

    Problem z życia wzięty - nie wydumany.
    Na moim osiedlu jest droga wewnętrzna dwukierunkowa, na której jednym
    końcu ustawiony jest znak zakazu ruchu w obu kierunkach (z wyjątkiem
    mieszkańców ulicy X - niestety nie mojej :) ), tj. białe koło z czerwoną
    obwódką, dodam tak dla jasności. Zaznaczam, że wjazd z miasta w oba
    końce tej drogi jest możliwy, tzn. nie jest to droga ślepa.
    No i pytanie: czy taki znak w ogóle cokolwiek znaczy? Przecież każdy
    może powiedzieć, że wjechał w tę ulicę od strony bez zakazu. Tak jest z
    resztą w moim przypadku, bo ja naprawdę zawsze wjeżdżam od strony
    "niezakazanej".
    No i co powiedzieć, jakimi paragrafami sypnąć, gdy przyczepi się staż
    miejska albo inna policja?
    Na mój chłopski rozum, to oni powinni mi udowodnić, że wjechałem od
    strony ze znakiem, a nie ja im, że wjechałem od strony gdzie znaku nie ma.

    Pozdrawiam,
    mrupio

  • 2. Data: 2008-03-01 00:21:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>