  • 21. Data: 2018-07-25 17:28:37
    Temat: Re: Dziecko samo w domu
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-07-18 o 10:49, J.F. pisze:

    > Masz racje. Co rodzi dalsze pytania - czy mi sie wydaje, czy szkoly
    > przetrzymuja dzieci do 10 lat i wymagaja odebrania przez rodzicow ?

    Bezpodstawne pozbawienie wolności?! :-D

    > Demoralizacja to inny paragraf :-)

    Ktoś wymyślił modę i nie dopatruj się tu logiki prawnej. Tak jak w tym,
    by każdy policjant we własnym zakresie badał zgodność z Konstytucją
    ustaw i poleceń.

  • 22. Data: 2018-07-25 17:52:40
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-25 o 14:08, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup

    > Droga publiczna sklada sie z jezdni dla samochodow, chodnika, i
    > ewentualnie DDR i innych elementow wymienionych w ustawie.
    >
    > Chodnik przy takiej jezdni jest czescia drogi, wiec zakaz dzieci
    > obowiazuje.

    Ok. dzięki.

    --
    animka

  • 23. Data: 2018-08-01 15:33:41
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-07-25 o 12:52, Animka pisze:
> [...]
    pl...

    > Jeżeli rodzic zostawi w szkole takie upoważnienie na piśmie.

    W normalnych szkołach nie, w takich co dyrektorzy chcą być
    nadopiekuńczy, możliwe, aczkowlwiek to nie ma usankcjonowania w prawie.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 24. Data: 2018-08-01 18:25:06
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-08-01 o 15:33, Tomasz Kaczanowski pisze:
    pl...

    > W normalnych szkołach nie, w takich co dyrektorzy chcą być
    > nadopiekuńczy, możliwe, aczkowlwiek to nie ma usankcjonowania w prawie.

    W zarządzeniach i regulaminach szkół jest.

    --
    animka