  • 1. Data: 2002-03-14 15:20:28
    Temat: Re: Dzialnosc BSA...
    Od: Pawel Dziekonski <P...@m...ch.pwr.wroc.pl>

    Roman <r...@m...pl> wrote:
    > ...zastanawia mnie dzialalnosc firmy (stowarzyszenia) BSA - tego
    > sprawdzajacego legalnosc oprogramowania. Na jakiej podstawie moga oni
    > wkroczyc do biura i kiedy moga wkroczyc - zdaje sie ze musza miec nakaz
    > sadowy? A kiedy mozna ich pogonic spod drzwi?;)

    wchodza razem z policja.

    --
    Pawel Dziekonski - dzieko#mml.ch.pwr.wroc.pl - http://2618360679/dzieko
    ------------ Remove spam protection from my email address! ------------

  • 3. Data: 2002-03-14 16:28:34
    Od: "Roman" <r...@m...pl>

    Użytkownik "Pawel Dziekonski" <P...@m...ch.pwr.wroc.pl>
    napisał w wiadomości news:a6qf3s$l7q$2@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    > wchodza razem z policja.

    OK - ale na jakiej podstawie - musza chyba miec nakaz podpisany przez
    sedziego/prkuratora...? I to na jakiejs chyba uzasadnionej podstawie?

  • 4. Data: 2002-03-14 16:39:58
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Thu, 14 Mar 2002, Roman wrote:

    > OK - ale na jakiej podstawie - musza chyba miec nakaz podpisany przez
    > sedziego/prkuratora...? I to na jakiejs chyba uzasadnionej podstawie?

    Muszą - a podstawą jest wiarygodne zawiadomienie o popełnieniu
    przestępstwa.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 5. Data: 2002-03-14 16:45:45
    Od: Marcin <m...@e...com.pl>

    Roman wrote:

    > OK - ale na jakiej podstawie - musza chyba miec nakaz podpisany przez
    > sedziego/prkuratora...? I to na jakiejs chyba uzasadnionej podstawie?

    poszukaj w archiwum. bylo o tym wiele razy.

    pozdrawiam
    marcin

  • 6. Data: 2002-03-14 17:52:47
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Thu, 14 Mar 2002 17:39:58 +0100, "Gwidon S. Naskrent"
    <n...@s...pl> napisałbył:

    >Muszą - a podstawą jest wiarygodne zawiadomienie o popełnieniu
    >przestępstwa.

    Bez sensu! Czyli jak nie ma kapusia, to nie ma kontroli?

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 7. Data: 2002-03-14 22:26:12
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Thu, 14 Mar 2002, Tristan Alder wrote:

    > Bez sensu! Czyli jak nie ma kapusia, to nie ma kontroli?

    Oczywiście - jak miałoby być inaczej? Wyobrażasz sobie kontrole szukające
    narkotyków, trefnych pieniędzy, rzeczy skradzionych zupełnie na chybił
    trafił, bez chociażby cienia szansy że poszukiwanie okaże się skuteczne?

    BTW kapuś to bardzo nieeleganckie słowo ;)

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 8. Data: 2002-03-15 09:36:31
    Od: Beerman <b...@d...com.pl>

    On Thu, 14 Mar 2002 17:39:58 +0100, "Gwidon S. Naskrent"
    <n...@s...pl> wrote:

    >Muszą - a podstawą jest wiarygodne zawiadomienie o popełnieniu
    >przestępstwa.

    Nie bijcie jesli sie myle, ale KPK zezwala chyba rowniez w przypadkach
    niecierpiacych zwloki na podpisanie nakazu przez komendanta policji
    ktory musi byc nastepnie zatwierdzony przez prokuratora. A jak wiadomo
    takie przeszukania sa zatwierdzane przez prokuratury tasmowo i od
    reki, wiec...

    _______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_
    \_____ b...@g...org ____/ / _ )___ ___ ___,__ _ ___ ___\
    \___ http://www.divx.com.pl ___/ / _ / -_) -_) __/ ' \/ _ `/ _ \\
    \_ http://www.grudziadz.org _/ /____/\__/\__/_/ /_/_/_/\_,_/_//_/_\

  • 9. Data: 2002-03-15 14:35:25
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Fri, 15 Mar 2002, Beerman wrote:

    > Nie bijcie jesli sie myle, ale KPK zezwala chyba rowniez w przypadkach
    > niecierpiacych zwloki na podpisanie nakazu przez komendanta policji

    Owszem, zezwala, ale niecierpienie zwłoki występuje chyba tylko w sytuacji
    w której gołym okiem widać że ktoś usiłuje zatrzeć lub usunąć dowody
    przestępstwa. A padło pytanie o kontrole znikąd, bez żadnych podejrzeń że
    ktoś coś kombinuje.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 10. Data: 2002-03-16 19:03:29
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Thu, 14 Mar 2002 23:26:12 +0100, "Gwidon S. Naskrent"
    <n...@s...pl> napisałbył:

    >Oczywiście - jak miałoby być inaczej? Wyobrażasz sobie kontrole szukające
    >narkotyków, trefnych pieniędzy, rzeczy skradzionych zupełnie na chybił
    >trafił, bez chociażby cienia szansy że poszukiwanie okaże się skuteczne?

    Moment! Są kontrole rutynowe. US też nie zawsze wpada z polecenia, ale
    czasami z nudów...

    >BTW kapuś to bardzo nieeleganckie słowo ;)

    A jakie proponujesz?