  • 1. Data: 2002-03-14 13:56:36
    Temat: alimenty - zus
    Od: "Tomy" <d...@p...onet.pl>

    czy mozna rozlozyc zadluzenie wobec funduszu alimentacyjnego na raty i np.
    wplaty czesci zadluzenia ?
    jesli tak to jak i do kogo mam sie zwrocic ?

    dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2002-03-14 20:27:44
    Temat: Re: alimenty - zus
    Od: "news.faq.net.pl" <d...@w...pl>

    Może fundusz alimentacyjny rozłożyć na raty należność - zwróć się z tym
    problemem do ZUS-u Funduszu alimentacyjnego ,który wypłaca na podst. tyt.
    wykonawczego alimenty stronie powodowej . Sandra

    --
    Sandra