  • 1. Data: 2002-03-14 14:17:33
    Temat: Nieletni w kafejce do 21.00.
    Od: "DiP" <d...@i...net.pl>

    Zwracam sie do panstwa z prozba o pomoc.
    Prowadze kafejke internetowa, wiadomo jak w wiekszosci kafejek przebya
    mlodziez do lat 18-tu. Moj problem polega na tym ze po godz. 21.00
    przychodzi policja i straszy mnie ze zglosi do uzedu o zlikwidowanie
    kafejki, poniewaz po godz. 21.00 w kfejce przebywaja nieletni a nie
    powinni. Wiec moje pytanie brzmi czy jest przepis ktory mowi ze
    nieletni moga przebywac np. w kafejce internetowej, do godz. 21.00, czy
    po godz. 21.00 musza miec pozwolenie od rodzicow i czy moim obowiazkiem
    jest pilnowanie tego aby o godz. 21.00 opuscili kafejke, czy moze
    wystarcza kartki rozwieszone z taka informacja.

    Chcialbym jeszcze dodac ze taka sytuacja ma miesce z powodu konkurencji.

    Za odpowiedz z gory dziekuje.

    Z powazaniem
    Pawel Napierala.

  • 2. Data: 2002-03-14 17:02:41
    Temat: Re: Nieletni w kafejce do 21.00.
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Thu, 14 Mar 2002, DiP wrote:

> [...]
    > przychodzi policja i straszy mnie ze zglosi do uzedu o zlikwidowanie
    > kafejki, poniewaz po godz. 21.00 w kfejce przebywaja nieletni a nie

    Bzdura - akcje prowadzone przez policję w celu usuwania z miejsc
    publicznych młodzieży po któreś tam godzinie, nawet jeśli oparte o uchwały
    samorządowe, są niekonstytucyjne.

    Więc powiedz policjantom, żeby się powołali na _ustawę_, która tym
    nieletnim zabrania tam przebywać, oraz która określa odpowiedzialność
    właściciela lokalu w którym przebywają - czy to jest pub, czy kafejka, czy
    obiekt sportowy itp.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)