  • 1. Data: 2013-03-26 11:07:38
    Temat: Działanie wymiaru sprawiedliwośći
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    Czy prawdziwe są liczby na tej stronie czy to zwykła ściema?
    http://forum-z.cba.pl/

  • 2. Data: 2013-03-26 11:44:12
    Temat: Re: Działanie wymiaru sprawiedliwośći
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-26 11:07:38 +0100, hisjusz <h...@w...pl> said:

    > Czy prawdziwe są liczby na tej stronie

    Nie ma w przyrodzie nieprawdziwych liczb.
    Są:
    liczby naturalne
    liczby całkowite
    liczby wymierne
    liczby rzeczywiste
    liczby zespolone
    liczby algebraiczne
    liczby przestępne
    liczby dualne
    liczby podwójne

    Bydlę

  • 3. Data: 2013-03-26 12:10:17
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-03-26 11:44, Bydlę pisze:

    > Nie ma w przyrodzie nieprawdziwych liczb.
    > Są:
    > liczby naturalne
    > liczby całkowite
    > liczby wymierne
    > liczby rzeczywiste
    > liczby zespolone
    > liczby algebraiczne
    > liczby przestępne
    > liczby dualne
    > liczby podwójne

    Żle zadane przez mnie pytanie, dlatego komputerowy stwór wyrzucił taki
    wynik.

    Czy wielkości i stosunki podane poniżej są autentycznie występujące czy
    autor forum zafałszował ich wielkości wzbudzając tym samym uwagę
    czytającego?
    "
    Jeśli nie dziwi cię, że w 2010r. z 90 000 skarg, Resort Sprawiedliwości
    uznał za zasadne tylko 3,8%.

    Nie bulwersuje, że we Francji w 2008 r. było 9 sędziów/100 tys.
    ludności, a w Polsce 26, a postępowania gospodarcze w Polsce trwały 850
    dni, a we Francji 76.

    Uważasz za zasadne, że Polski prokurator miał 179 spraw/rok a Francuski
    2 674.
    "

  • 4. Data: 2013-03-26 13:39:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik hisjusz h...@w...pl ...

> [...]
    > dni, a we Francji 76.
    >
    > Uważasz za zasadne, że Polski prokurator miał 179 spraw/rok a Francuski

    porozmawiaj z jakimkolwiek pracownikiem sądu - dowiesz się, jak "pracują"
    sędziowie.
    I nie chodzi tu o warunki, brak sprzetu itd.
    Oni po prostu przychodzą do pracy jak do kawiarenki...

  • 5. Data: 2013-03-26 16:40:18
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-26 12:10:17 +0100, hisjusz <h...@w...pl> said:

    > Żle zadane przez mnie pytanie

    Ale postanowisz odpowiedzialnością za to obarczyć kogoś innego, niż
    autor pytania?
    ;>>>

    > Czy wielkości i stosunki podane poniżej są autentycznie występujące czy
    > autor forum zafałszował ich wielkości wzbudzając tym samym uwagę
    > czytającego?

    IMO temat jest polityczny, więc autor kłamał.
    Politykom nie wolno wierzyć - nigdy.

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2013-03-26 19:58:46
    Od: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl>

    Nie wiem czy podane na tej stronie dane sa prawdziwe - chociaz gdyby mialy takie byc
    to pewnie podanoby weryfikowalne zrodlo. Jesli nie ma zrodla to z duzym
    prawdopodobienstwem mozna przyjac ze to brednie.
    Zakladajac jednak ze to nie brednie.

    Nie sa jednak az tak istotne liczby, bardziej istotne jest to czego chcemy. O ile
    mnie pamiec nie myli w Niemczech jest sad w ktorym jest jeden sedzia i kilku
    technikow. Sad ten ma "przerob" kilku do kilkunastu tysiecy nakazow (czy jaki tam
    jest ich niemiecki odpowiednik) dziennie. W statystykach wyglada swietnie ale co
    zrozumiale nie ma tam miejsca na jakakolwiek refleksje, w zasadzie zamiast sedziego
    moglby tam byc komputer.

    Nie popadajac w przesade w Polsce tez da sie przyspieszyc prace sadow. Przykladowo
    wnioski dowodowe dopuszczalne tylko przed pierwsza rozprawa (pozew, odpowiedz na
    pozew i w ograniczonym zakresie dalsze pisma) - jak szybko bedzie, tylko ludzi wtedy
    chyba krew zaleje z wscieklosci na wymiar sprawiedliwosci.

  • 7. Data: 2013-03-26 19:59:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 26 Mar 2013, Budzik wrote:

    > I nie chodzi tu o warunki, brak sprzetu itd.
    > Oni po prostu przychodzą do pracy jak do kawiarenki...

    Czy to się nazywa "prawa nabyte"?
    ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2013-03-26 20:14:57
    Temat: Re: Dzialanie wymiaru sprawiedliwosci
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    >szybko bedzie, tylko ludzi wtedy >chyba krew zaleje z wscieklosci na wymiar

    Nie rozumiesz problemu sadownictwa.
    Prawo nie jest zle. Prawo w sadownictwie nie jest stosowane- to jest
    problemem.
    Prawo nie jest stosowane, bo sedziowie nie stosuja prawa.
    Sedziowie nie stosuja prawa, bo lepiej zarobia nie stosujac,
    bo za olewanie prawa pszez sedziego (prokuratora, policjanta) nic nie grozi.
    Taki dostanie jeszcze premie.

    Jedynym skutecznym sposobem bylo by: rozliczenie aparatu sprawiedliwosci
    czyli :
    zamienic sady na wiezienia, bedzie mniej wylapywania ,
    pszestepcy i bandyci juz tam sa.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
    Na stronie http://ortografia.3-2-1.pl , w zakladce "inne"

  • 9. Data: 2013-03-26 20:19:40
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Stronę kodową sobie ustaw!

    Nie rozumiesz problemu sądownictwa.
    Prawo nie jest złe. Prawo w sądownictwie nie jest stosowane- to jest
    problemem.
    Prawo nie jest stosowane, bo sędziowie nie stosują prawa.
    Sędziowie nie stosują prawa, bo lepiej zarobią nie stosując,
    bo za olewanie prawa pszez sędziego (prokuratora, policjanta) nic nie grozi.
    Taki dostanie jeszcze premię.

    Jedynym skutecznym sposobem byłoby: rozliczenie aparatu sprawiedliwości
    czyli :
    zamienić sądy na więzienia, będzie mniej wyłapywania ,
    pszestępcy i bandyci już tam są.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
    Na stronie http://ortografia.3-2-1.pl , w zakładce "inne"

  • 10. Data: 2013-03-26 20:58:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 26 Mar 2013, Stokrotka wrote:

    > Stronę kodową sobie ustaw!

    Wrotki zostawiaj!
    Co my mamy szukać kogo opieprzasz ;) - a poważniej, ze względu
    na ograniczenia niektórych serwerów news, nie wpuszczających
    niektórych postów, niektóre wątki miejscami wyglądają na
    "poprzerywane" i wrotki są JEDYNĄ skuteczną metodą upewnienia
    się co do ciągłości (no, poza ręcznym sprawdzaniem nagłówków).
    Jakoś to było o kotle i garnku :P

    pzdr, Gotfryd