  • 11. Data: 2004-01-17 22:40:55
    Temat: Re: Działalność zgodnie z wpisem do ewidencji?!
    Od: "michaelo" <m...@s...pl>

    > a u mnie mozna miec: handel detaliczny i hurtowy towarami ...:P

    można???
    a z kiedy jest ta informacja, że można bo z tego co wiem to od tego roku
    zmieniły sie co do tego przepisy i tak czy siak to raczej wszyscy będą
    musieli zmienić wpis w UM, najprostsza droga do rozwikłania problemu
    iść do UM i zapytać
    ponadto
    www.google.pl
    Dz.U.128 Polska Klasyfikacja Działalności czy jakoś tak

  • 12. Data: 2004-01-17 23:41:06
    Od: b...@o...pl

    > z tego co wiem to od tego roku zmieniły sie co do tego przepisy

    OK. juz sobie przypomnialem, ze slyszalem gdzies o zmianie, o ktorej piszesz.
    trzeba wziac np http://podatki.pl/sklep/bazaip/pkd/071097.htm#r2 i na podstawie
    tego wzoru, trzymajac w reku PKD (EKD), napisac, co zamierza sie robic
    prowadzac DG. imho to utrudnia troszke zycie, ale co ja moge:))))

    w "schemacie klasyfikacji" sekcja G zaczyna sie od slow: "Handel hurtowy i
    detaliczny" :P no ale trzeba pewnie jeszcze uwzglednic podsekcje i klasy w
    opisie :(

    napisalem tyle, co wiem albo wydaje mi sie, ze wiem bo nie jestem expertem.

    pozdrawiam
    marcin