  • 1. Data: 2002-02-04 13:38:18
    Temat: Działalność gospodarcza i wpis do KRS.
    Od: "Sylvia I." <s...@h...pl>

    Hi!

    Prowadzę działaność gospodarczą już od jakiegoś czasu i teraz powinnam
    złożyć wniosek o wpis do KRS. Czy ktoś z szanownych grupowiczów już ma to za
    sobą ?? Czy ktoś spotkał się z odmową przyjęcia wniosku w swoim Wydz. Gospo.
    UG czy innego przedstawiciela władzy ??
    Odpowiedzi proszę na priva mailto:s...@h...pl

    Zgóry dzięki.
    :)

  • 2. Data: 2002-02-04 17:47:31
    Temat: Re: Działalność gospodarcza i wpis do KRS.
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Czy osoby prowadzące działalność gospodarczą (firma jednoosobowa) też są
    zobowiązane do zgłoszenia działalności do KRS ? Jeśli tak, to w jakim
    terminie ?

    Z.K.

  • 3. Data: 2002-02-04 20:09:31
    Od: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Czy osoby prowadzące działalność gospodarczą (firma jednoosobowa) też są
    > zobowiązane do zgłoszenia działalności do KRS ? Jeśli tak, to w jakim
    > terminie ?

    Z tego co slyszalam, to nie dotyczy jednoosobowych DG - sama taka prowadze i
    nie przyszlo mi do glowy sie rejestrowac - kiedys slyszalam kogo to dotyczy
    i zrozumialam, ze mnie nie ....
    Ale chetnie uslysze potwierdzenie tego :)

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 4. Data: 2002-02-04 21:53:11
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >Czy osoby prowadzące działalność gospodarczą (firma jednoosobowa) też są
    >zobowiązane do zgłoszenia działalności do KRS ? Jeśli tak, to w jakim
    >terminie ?

    AFAIR kiedyś plany były mniej więcej takie:
    1. Od początku 2002r rozpoczynający DG mieli rejestrować się
    już w KRS, zamiast jak dotąd w ewidencji.
    2. Już prowadzących DG obowiązek ten miał objąć bodajże w latach
    2003-2005.

    Na szczęście, podobno z powodu braku środków, wszystko to
    zostało przesunięte w czasie - nie pamiętam dokładnie o ile, ale
    na razie jest z tym spokój (na coś się przynajmniej przydała
    ta cała dziura budżetowa :))
    Niedawno pisała o tym Rzepa - można poszukać w archiwum, albo
    sięgnąć do źródła (zdaje się "Przepisy wprowadzające do ustawy
    o KRS" albo coś w tym rodzaju + nowelizacja ustawy o KRS).

    PinQ

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2002-02-05 10:32:44
    Od: Graszka <g...@w...pl>

    ppinq wrote:

> [...]
    > ju? w KRS, zamiast jak dot?d w ewidencji.
    > 2. Ju? prowadz?cych DG obowi?zek ten mia? obj?ae bodaj?e w latach
    > 2003-2005.
    >
    > Na szcz??cie, podobno z powodu braku ?rodków, wszystko to
    > zosta?o przesuni?te w czasie - nie pami?tam dok?adnie o ile, ale
    > na razie jest z tym spokój (na co? si? przynajmniej przyda?a
    > ta ca?a dziura bud?etowa :))
    > Niedawno pisa?a o tym Rzepa - mo?na poszukaae w archiwum, albo
    > si?gn?ae do 1/4 ród?a (zdaje si? "Przepisy wprowadzaj?ce do ustawy
    > o KRS" albo co? w tym rodzaju + nowelizacja ustawy o KRS).

    Na przelomie roku Pan Prezydent podpisal nowelizacje Ustawy o KRS i tym
    samym termin zostal przesuniety o dwa lata - do konca 2003 roku.
    ------
    Graszka