  • 1. Data: 2009-11-20 17:09:51
    Temat: Durny Lex lecz Lex?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    właśnie w radioku Pani Od Czegośtama mówiła o tym, że bezrobotny ma
    obowiązek donieść L4 w ciągu 2 dni od wystawienia, inaczej traci
    zasiłek. Na pytanie redaktora ,,na .... zwolnienie, skoro i tak nie
    pracuje'' głęboko się zamotała.

    Generalnie więc tak:

    a) bezrobotny jest zdrowy i siedzi na zadku, zasiłek się należy.

    b) bezrobotny się pochorował, musi zasuwać do PUP w chorobie i ryzykując
    zdrowie, żeby mu nie odebrali zasiłku.

    Zysk z doniesienia zwolnienia: Praca papierkowa dla lekarza, ZUS i
    pracowników PUP. Zarobek za przewóz bezrobotnego do PUP dla Komunikacji
    Miejskiej.

    Fajne, nie?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2009-11-20 18:45:37
    Temat: Re: Durny Lex lecz Lex?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Fajne, nie?

    Przecież to całkiem logicznie. Bezrobotny = osoba zdolna i gotowa do
    podjęcia pracy.

    Jak bezrobotny nie ma mózgu i nie wie że istnieje poczta to powinien się
    leczyć również na głowę.

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2009-11-20 19:13:58
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Johnson* napisał(-a):

    > Jak bezrobotny nie ma mózgu i nie wie że istnieje poczta to powinien się
    > leczyć również na głowę.

    A czego trzeba nie mieć żeby nie dopuszczać możliwości, że do poczty może
    być dalej niż do PUP, a nawet jak bliżej to i tak trzeba wyjść i ryzykować
    zdrowiem?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2009-11-20 19:22:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Big Jack pisze:

    > A czego trzeba nie mieć żeby nie dopuszczać możliwości, że do poczty może
    > być dalej niż do PUP, a nawet jak bliżej to i tak trzeba wyjść i ryzykować
    > zdrowiem?

    Trzeba mieć zdrowy rozsądek i zdolność czytania między wierszami. Nie
    wiem czego nie trzeba mieć.

    A o braku rozumu autora wątku świadczy sam fakt brania tzw. L4 jak się
    jest bezrobotnym.

    Kolejnym argumentem o braku rozumu autora wątku jest fakt że bezrobotny
    nie jest traktowany inaczej niż zwykły pracownik. Zwykły pracownik tez
    musi dostarczyć zwolnienie do zakładu pracy.

    Z tych dwóch przesłanek można swodobnie wysnuć wniosek że nie chodzi o
    to że to UP jest dalej niz na pocztę.

    --
    @2009 Johnson

  • 5. Data: 2009-11-20 19:24:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson pisze:

    OK. Przeczytałem ponownie, dokładniej i przepraszam autora wątku.
    Głupotę należy zarzucić dziennikarce.

    --
    @2009 Johnson

  • 6. Data: 2009-11-20 19:25:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson pisze:

    OK. Przeczytałem ponownie, dokładniej i przepraszam autora wątku.
    Głupotę należy zarzucić dziennikarce. Choć z autorem tez jest coś nie
    tak skoro się dziwi obowiązującym rozsądnym przepisom.

    --
    @2009 Johnson

  • 7. Data: 2009-11-20 19:31:33
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Johnson* napisał(-a):

    > A o braku rozumu autora wątku świadczy sam fakt brania tzw. L4 jak się
    > jest bezrobotnym.

    Ale to nie autor wątku, ani ten bezrobotny wykoncypowali sobie, że musi
    mieć L4

  • 8. Data: 2009-11-20 19:32:55
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Johnson pisze:
    > A o braku rozumu autora wątku świadczy sam fakt brania tzw. L4 jak się
    > jest bezrobotnym.

    Więc właśnie o tym obowiązku pisałem.

    > Kolejnym argumentem o braku rozumu autora wątku jest fakt że bezrobotny
    > nie jest traktowany inaczej niż zwykły pracownik. Zwykły pracownik tez
    > musi dostarczyć zwolnienie do zakładu pracy.

    brakiem rozumu wykazujesz się wybitnie ty. Brak argumentów, ataki
    personalne, a do tego zupełny brak prymitywnej inteligencji pozwalającej
    na rozróżnienie przypadku, gdy zwolnienie zwalnia pracownika z pracy i
    daje mu czas na zdrowienie od przypadku, gdy zwolnienie jest
    przetwarzanym papierkiem nie zmieniającym sytuacji bezrobotnego, który
    po prostu przebywa w domu na kanapie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 9. Data: 2009-11-20 19:44:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > gdy zwolnienie jest
    > przetwarzanym papierkiem nie zmieniającym sytuacji bezrobotnego, który
    > po prostu przebywa w domu na kanapie.

    Nie ty nie rozumiesz kto jest bezrobotny. Zwolnienie lekarskie zmienia
    sytuację bezrobotnego. Jak ktoś jest chory to z definicji nie może być
    bezrobotnym, bo nie jest gotowy do świadczenia pracy.

    --
    @2009 Johnson

  • 10. Data: 2009-11-20 19:54:01
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Johnson pisze:
    > Nie ty nie rozumiesz kto jest bezrobotny. Zwolnienie lekarskie zmienia
    > sytuację bezrobotnego. Jak ktoś jest chory to z definicji nie może być
    > bezrobotnym, bo nie jest gotowy do świadczenia pracy.

    No i co to zmienia? Przetworzymy papierki, nakleimy mu etykietkę i tyle.
    Nadal będzie siedział na kanapie, jak siedzi, ale praca dla lekarza,
    praca dla urzędnika, praca dla ZUS.... Wszystko pięknie się kręci.

    Zrobił wilk elektrownię, lecz by prąd uzyskać
    Spalał w niej cały węgiel z kopalni od liska.
    Kopalnia z elektrowni cały prąd zżerała,
    Stąd brak światła i węgla. Ale system działa!

    --
    Przemysław Adam Śmiejek