  • 1. Data: 2009-11-21 00:16:23
    Temat: Pozdrawiam sądowe mendy
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    Serdecznie pozdrawiam sądowe mendy*, których myślenie niekiedy boli a
    przyzwoitość przyprawia o mdłości.

    http://wyborcza.pl/1,76842,7215009,Buty__komorka_i_r
    ok_w_areszcie.html

    Takich kretynów co w sądzie to niekiedy nawet w gimnazjum nie ma. Trud im
    niekiedy sprawia kojarzenie najprostszych faktów. Miałem niewątpliwą
    nieprzyjemność mieć styczność i już nie dziwię się napisom (C)HWDP czy
    obrzucaniu "stróżów" prawa najgorszymi obelgami. Wiem, że wielu z nich g*wno
    obchodzi prawo, sprawiedliwość czy prawda.

    W moim przypadku miałem okazję być skazanym (na szczęście nieprawomocnie) przez
    pajaca-samicę nawet bez podstawy prawnej (rażąca obraza prawa czy jak to się
    nazywa). Co się łajza miała fatygować orzekaniem wg. prawa, kiedy łatwiej
    przepchnąć oskarżenie koleżanki-kretynki z prokuratury bez wnikania o co tak
    naprawdę chodzi.

    Tak więc pozdrawiam was, mendy sądowe, w imieniu swoim i wielu niewinnie
    skazanych. Niektórzy spośród was zastosowali do mnie domniemanie winy, więc
    teraz ja stosuję w stosunku do was domniemanie sk*rwysyństwa i udowadniajcie, że
    są wśród was porządni. Tak jak ja musiałem udowadniać niewinność.

    *) menda za PWN: obraź. o osobie odrażającej moralnie

    mi

  • 2. Data: 2009-11-21 00:28:45
    Temat: Re: Pozdrawiam sądowe mendy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mi pisze:
    > Serdecznie pozdrawiam sądowe mendy*, których myślenie niekiedy boli a
    > przyzwoitość przyprawia o mdłości.
    >
    > http://wyborcza.pl/1,76842,7215009,Buty__komorka_i_r
    ok_w_areszcie.html

    Dlaczego nie jestem zaskoczony...

    Zaśpiewajmy razem: "Już tylko Kiler..." ;-/

  • 3. Data: 2009-11-21 01:11:45
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    > Dlaczego nie jestem zaskoczony...
    > Zaśpiewajmy razem: "Już tylko Kiler..." ;-/

    -Dostali poltora roku za napad
    -Co tak malo?
    -Sąd wziął pod uwagę, że byli niewinni

    mi

  • 4. Data: 2009-11-21 01:25:31
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Jak dla mnie mendy to byliby Ci dwaj "inni" (ciekawe, że nazwisk tych "innych" nie ma
    - wiedziałbym, kto jest mendą) rzekomi
    sędziowie, co za morderstwo nie chcieli dać dożywocia.

    Pewnie za gwałty dają po trzy lata, a za zabójstwo pieszego na pasach zawieszenie.

    W ogóle świat jest pełen samych niewinnych, a dzieciaki same na siebie napadają, żeby
    komórę opylić w tajemnicy przed ojcem.
    JaC

  • 5. Data: 2009-11-21 08:22:10
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 21 Nov 2009 02:25:31 +0100, ąćęłńóśżź napisał(a):
    > W ogóle świat jest pełen samych niewinnych, a dzieciaki same na siebie napadają,
    > żeby komórę opylić w tajemnicy przed ojcem.

    Więc kiedyś jak już jakimś cudem będziesz miał swoje dzieci, prewencyjnie wpakujemy
    ja do pierdla, a co.
    Pasuje?
    --
    marcin

  • 6. Data: 2009-11-21 08:27:53
    Od: BK <b...@g...com>

    On 21 Lis, 09:22, zly <b...@N...fm> wrote:

    > Więc kiedyś jak już jakimś cudem będziesz miał swoje dzieci, prewencyjnie wpakujemy
> [...]

    Ale musicie przyznac, ze opieranie sie na relacji skazanych w gazecie
    wyborczej to moze jednak lekka przesada.

    Nie wiem czy sa winni czy tez nie - ale ja bym sie wstrzymal od
    zalamywania rak i wyzywania sedziego tylko dlatego, ze 17 letni
    oskarzony chlopak cos powiedzial dziennikarzowi wyborczej.

    Serio juz nikt nie ma zadnej racjonalnej rezerwy do tego co pisza
    dziennikarze? ;)

  • 7. Data: 2009-11-21 09:06:45
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 21 Nov 2009 00:27:53 -0800 (PST), BK napisał(a):

    > Ale musicie przyznac, ze opieranie sie na relacji skazanych w gazecie
    > wyborczej to moze jednak lekka przesada.

    Zdaje się, że SN też im uwierzył

    > Serio juz nikt nie ma zadnej racjonalnej rezerwy do tego co pisza
    > dziennikarze? ;)

    O coś musimy się opierać. Chyba nie o nienapisane artykuły :)
    --
    marcin

  • 8. Data: 2009-11-21 09:36:13
    Od: BK <b...@g...com>

    On 21 Lis, 10:06, zly <b...@N...fm> wrote:

    > Zdaje się, że SN też im uwierzył

    > O coś musimy się opierać. Chyba nie o nienapisane artykuły :)
    > --
    > marcin

    Tak ale niestety nawet wyborcza w kwestii relacji spraw sadowych nie
    jest nawet w malym stopniu wiarygodna. Dziennikarze, ktorzy pisza o
    sprawach sadowych nie sa zainteresownai prawda, nie maja elementarnej
    wiedzy na temat prawa procesowego - im chodzi jedynie o emocje/
    sensacje. IMO na tej grupie mozna sie opierac na wyroku/uzasadnieniu/
    czasopismach fachowych - wyborcza/fakt/gala/twoj styl z prawem nie
    maja nic wspolnego.

  • 9. Data: 2009-11-21 10:12:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    BK pisze:

    > Ale musicie przyznac, ze opieranie sie na relacji skazanych w gazecie
    > wyborczej to moze jednak lekka przesada.

    Znaczy się uważasz, że to zupełnie zrozumiałe, że np. jeden z
    oskarżonych i skazanych wg. sędziego biegał w niewidzialnym gipsie
    schowanym pod "adidasem"?

    Cierpisz na percepcję polskiego sędzi?

  • 10. Data: 2009-11-21 11:19:55
    Od: BK <b...@g...com>

    On 21 Lis, 11:12, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Znaczy się uważasz, że to zupełnie zrozumiałe, że np. jeden z
    > oskarżonych i skazanych wg. sędziego biegał w niewidzialnym gipsie
    > schowanym pod "adidasem"?
    >
    > Cierpisz na percepcję polskiego sędzi?

    A gdzie ja napisalem, ze to zupelnie zrozumiale?

    Tylko biorac pod uwage zrodlo informacji moze sie okazac, ze nie
    mercedesy rozdaja - a kradna rowery.

    Zdarzylo sie nie raz, nie dwa.

    Dlatego mnie dziwi, ze ktos jeszcze ma ochote linczowac sedziego na
    podstawie relacji oskarzonego opisanej w wyborczej.

    Pomylki sadowe sie zdarzaja, zdarzaja sie bledne wyroki i zdarzaja sie
    niekompeteni sedziowie - to nie ulega watpliwosci.