  • 11. Data: 2016-04-23 09:58:20
    Temat: Re: Drogówka nic nie zrobi...
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 22 Apr 2016 17:44:53 +0200, Czarek <c...@n...fm>
    wrote:
    > https://anuluj-mandat.pl/blog/post/jak-sie-bronic-sk
    utecznie-przed-zatrzymaniem-prawa-jazdy-na-3-miesiac

    No ale jak tą stronę brać poważnie, jeśli tam mamy:

    8. W przypadku zatrzymywania prawa jazdy na podstawie
    wideorejestratora w nieoznakowanym radiowozie zawsze je musi tracić
    nie jeden ale DWÓCH kierowców (sic!) "

    Ilu już funkcjonariuszy straciło uprawnienia przy takiej kontroli?
    Nie wierzę, że wprawdzający przepis byli takimi idiotami by tworzył
    się taki absurd.
    Trudno mi uwierzyć, że do utrarty uprawnien wymagane jest oddanie
    kartonika pj, po co?? Dla mnie sprawa jest prosta. Identyfikacja
    łosia na podstawie pesla z d.o.. Jak łoś nie ma d.o. i identyfikacja
    jest niemożliwa - paka na 48h do celów identyfikacji. :)) Porządek
    byłby od od razu.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2016-04-23 10:34:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marek"

> [...]

    Ilu już funkcjonariuszy straciło uprawnienia przy takiej kontroli?
    Nie wierzę, że wprawdzający przepis byli takimi idiotami by tworzył
    ---
    Nie no, tak powinno być a raczej nie jest co dowodzi tylko tego, że tu nie o
    przestrzeganie prawa chodzi a o władzę. Traktują Cię po prostu jak bydło i
    Ty jeszcze klaskasz.

    Trudno mi uwierzyć, że do utrarty uprawnien wymagane jest oddanie
    kartonika pj, po co??
    ---
    Co konkretnie kwestionujesz ? Masz w artykule podane przepisy.

[...]
    Najlepiej jakby dla przykładu nie zidentyfikowali Ciebie.

  • 13. Data: 2016-04-23 11:16:45
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 23.04.2016 o 10:34, re pisze:

> [...]
    > byłby od od razu.
    > ---
    > Najlepiej jakby dla przykładu nie zidentyfikowali Ciebie.

    Tu też śmiecisz kretyńskim cytowaniem?

    --
    Czarek

  • 14. Data: 2016-04-24 15:18:16
    Temat: Re: wina czytnika.
    Od: "Wojtek" <f...@p...kq>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości

    utecznie-przed-zatrzymaniem-prawa-jazdy-na-3-miesiac

    > Tu też śmiecisz kretyńskim cytowaniem?
    >
    > Czarek

    Ktoś już pisał, że to wina jego czytnika.
    On używa Windows Live, który psuje cytowanie.

  • 15. Data: 2016-04-24 16:20:44
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 24.04.2016 o 15:18, Wojtek pisze:
    > Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości

    utecznie-przed-zatrzymaniem-prawa-jazdy-na-3-miesiac

    > Ktoś już pisał, że to wina jego czytnika.
    > On używa Windows Live, który psuje cytowanie.

    No i co z tego? Po co mi to piszesz, wiem o tym. Obiecał, że zmieni i ma
    to (oraz nas) w d...e. Poczytaj jego posty na ten temat. To jest jego
    wina a nie czytnika bo czytnik można zmienić z kilka minut.

    --
    Czarek

  • 16. Data: 2016-04-25 20:54:19
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czarek"

    > Najlepiej jakby dla przykładu nie zidentyfikowali Ciebie.

    Tu też śmiecisz kretyńskim cytowaniem?
    ---
    Se napraw czytnik

  • 17. Data: 2016-04-25 21:02:54
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czarek"

> [...]
    No i co z tego? Po co mi to piszesz, wiem o tym. Obiecał, że zmieni i ma
    to (oraz nas) w d...e. Poczytaj jego posty na ten temat.
    Zmienię, obiecuję

    To jest jego
    wina a nie czytnika bo czytnik można zmienić z kilka minut.
    ---
    Każdy lamer tak uważa

  • 18. Data: 2016-04-25 21:30:01
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 25.04.2016 o 21:02, re pisze:

> [...]
    >>
    > No i co z tego? Po co mi to piszesz, wiem o tym. Obiecał, że zmieni i ma
    > to (oraz nas) w d...e. Poczytaj jego posty na ten temat.

    To zmień a do tego czasu nie śmieć.

    > To jest jego
    > wina a nie czytnika bo czytnik można zmienić z kilka minut.
    > ---
    > Każdy lamer tak uważa

    Każdy lamer uważa inaczej.

    --
    Czarek

  • 19. Data: 2016-04-25 21:43:51
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czarek"

    > No i co z tego? Po co mi to piszesz, wiem o tym. Obiecał, że zmieni i ma
    > to (oraz nas) w d...e. Poczytaj jego posty na ten temat.
> [...]

    Tego nie obiecam

    > To jest jego
    > wina a nie czytnika bo czytnik można zmienić z kilka minut.
    > ---
    > Każdy lamer tak uważa

    Każdy lamer uważa inaczej.
    ---
    Chyba Ty

  • 20. Data: 2016-05-04 22:16:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Wojtek wrote:

    > Ktoś już pisał, że to wina jego czytnika.
    > On używa Windows Live, który psuje cytowanie.

    nie. to jest wina tego kto używa zepsutego czytnika

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?