  • 1. Data: 2002-06-05 07:55:58
    Temat: Dostalem wymowienie ale...
    Od: "Jacek" <j...@w...poczta.onet.pl>

    Witam

    Zostalem zmuszony do podpisania wypowiedzienia za porozumieniem stron a
    zwalnia mnie rpacodawca.
    WIem ze praktycznie nic teraz sie nie da zrobic, ale wczoraj zauwazylem ze
    podpis osoby upowaznionej do wypowiedzenia mi umowy zostal podrobiony i to
    dosc nieprecyzyjnie.

    Co w zwiazku z tym moge zrobic???

  • 2. Data: 2002-06-05 08:22:42
    Temat: Re: Dostalem wymowienie ale...
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Wed, 5 Jun 2002 09:55:58 +0200, Jacek napisał/napisała:
    > Co w zwiazku z tym moge zrobic???

    Podkablowac ! :)))))))))

    Ja na Twoim miejscu bym sie upewnil, mozliwe,ze osoba uprawniona do podpisu
    miala zly dzien i jej sie "reka omskla" :)

    Zakladajac,ze uda Ci sie dowiesc swojej racji.. hmm pewnie bym ten fakt
    zglosil stronie zainteresowanej :)

    --
    Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701