  • 1. Data: 2002-06-05 06:11:03
    Temat: mały problem
    Od: "gregory" <...@...A>

    Witam!
    Piszę tutaj pierwszy raz bo mam mały problemik. A mianowicie:
    18.IV br. chciałem rozpocząc kontynuację nauki j. angielskiego w jednej z
    warszawskich szkół. Poszedłem do nich i dowiedziałem się, że na moim
    poziomie rozpoczął się już 15.IV semestr i jak chce to moge sie do niego
    dopisać-przeprowadzone były już 2 lekcje. Wyraziłem zgode i wpłaciłem
    zaliczkę, ponieważ nie dysponowałem całą kwotą.
    W nastepnym tygodniu zadzwoniłem do nich i spytałem czy mógłbym poczekać na
    następną grupe, która rozpocznie ten sam poziom. Powiedziano mi, że
    rozpocznie się pod koniec maja i że ta zaliczka bedzie przełożona na kurs
    który miał się rozpocząć. Zadzwoniłem pod koniec maja pytając czy kurs się
    rozpocznie. Odpowiedziano mi, że dopiero przełom czerwca i lipca.Więc
    spytałem czy mogę wycofać wpłacona zaliczę. Powiedziano mi że tak.
    Poszedłem wczoraj po pieniądze i niestety nie mogłem ich wydobyć. Na starcie
    od razu pytanie typu - Z kim pan rozmawiał ?
    Czy ja mogę coś zrobić, żeby odzyskac moje pieniądze ?

    za wszelkie info z góry dziękuję
    pozdrawiam
    grzegorz król