  • 1. Data: 2002-06-05 08:06:49
    Temat: prawo z amotorskich sieciach lokalnych
    Od: "Dominik" <b...@e...vlo.ids.gda.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczy,

    Czy ktos moze mi poweidzec jak sporzadzic umowe aby :
    - zakladamy wraz z sasiadami siec komputorowa na blokach
    - podlaczamy ja poprzez TP S.A. do Internetu, ale umowe podpisuje jedna
    osoba i tu jest problem - czy mozna podpisac umowe zeby kazdy podpisal z
    firma umowe i jej placil, albo co i jak trzeba zrobic zeby spisac umowe
    mowiaca o skladaniu pieniedzy np. do mnie a ja juz dalej dam TP S.A.

    Wiem pewnie troche zakrecilem ale bardzo prosze o pomoc!!

    Z powazaniem
    Dominik Bereta

  • 2. Data: 2002-06-05 18:18:27
    Temat: Re: prawo z amotorskich sieciach lokalnych
    Od: "Daniel/Dan/Sniegon" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Dominik" <b...@e...vlo.ids.gda.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mowiaca o skladaniu pieniedzy np. do mnie a ja juz dalej dam TP S.A.
    >
    > Wiem pewnie troche zakrecilem ale bardzo prosze o pomoc!!

    Zerknij na http://www.trzepak.pl/

    Pozdrawiam
    Dan

  • 3. Data: 2002-06-05 18:23:59
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

> [...]
    > mowiaca o skladaniu pieniedzy np. do mnie a ja juz dalej dam TP S.A.
    >
    > Wiem pewnie troche zakrecilem ale bardzo prosze o pomoc!!

    Każdy odrębna umowa z TPSA, inaczej osoba, która "podejmie się"
    podpisania umowy i rozliczania z TP SA może być ugotowana na długie
    lata.

    Kotewka
    k...@w...pl

  • 4. Data: 2002-06-05 18:42:14
    Od: Goomich <g...@S...SPAM.wp.pl>

    PT Stanisław Pikul <k...@w...pl> naskrobał(a) w

    > Każdy odrębna umowa z TPSA, inaczej osoba, która "podejmie się"
    > podpisania umowy i rozliczania z TP SA może być ugotowana na długie
    > lata.

    A moze założyć stowarzyszenie, świadczące usługi swoim członkom?
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@S...SPAM.wp.pl UIN: 6750153
    Elfy do rezerwatu!

  • 5. Data: 2002-06-07 06:41:48
    Od: "Dominik" <b...@e...vlo.ids.gda.pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@S...SPAM.wp.pl> napisał w wiadomości
    > PT Stanisław Pikul <k...@w...pl> naskrobał(a) w

    > A moze założyć stowarzyszenie, świadczące usługi swoim członkom?
    > --

    ja wlasnie otym opmyslalem, tylko nie wiem ajk sie za to zabrac!!

    PZDR
    Dominik Bereta

  • 6. Data: 2002-06-07 07:28:17
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Dominik wrote:

    > Użytkownik "Goomich" <g...@S...SPAM.wp.pl> napisał w wiadomości

    > ja wlasnie otym opmyslalem, tylko nie wiem ajk sie za to zabrac!!

    Zapytaj na news.trzepak.pik-net.pl
    na grupie chyba trzepak
    Tam wlasnie ten temat omawialem.

    Sprawdz , czy z prawa o telekomunikacji nie wynika, ze dzialalnosc
    telekomunikacyjna moze byc prowadzona wylacznie przez podmiot
    gospodarczy.
    A stowarzyszenie zwykle ma ograniczenie wylaczajace prowadzenie
    dzialalnosci gospodarczej . Pozostaje stowarzyszenie z osobowoscia
    prawna, zalozenie ktorego i administrowanie ktorym moze przerastac
    mozliwosci osiedlowe.
    Dlatego proponowalem utworzenie klubu osiedlowego, objetego statutem
    spoldzielni i zastapienie abonamentu za dostep do internetu skladka
    klubowa.
    Ale przedyskutuj ten temat ze spoldzielnia, ktora i tak jest wlasciwa do
    wyrazenia zgody na instalacje sieci osiedlowej

    Jacek
    --
    True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.
    Inquiries should be e-mailed to: g...@p...onet.pl