  • 11. Data: 2017-11-18 13:13:59
    Temat: Re: Doręczenie pozwu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-18 o 12:31, ń pisze:
    > No dostałem zajadów normalnie :-)))))
    >

    > -----
    >> sąd sprawdzi

    Tak się śmiać z własnej niewiedzy?

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2017-11-18 15:11:24
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-18 o 12:31, ń pisze:
    > No dostałem zajadów normalnie :-)))))
    Zajady to się robią od brudnych sztućców, jak wycierasz usta brudnymi
    rękami, a nie czystą chusteczką itp.

    --
    animka

  • 13. Data: 2017-11-18 20:32:53
    Od: ń <ń@ń.ń>

    No pacz pan, 'Liwiusz lex': wystarczy się wymeldować i nie odbierać pozwów...

    -----
    > Dalej sąd sprawdzi adres z bazą meldunkową i tylko jak się będzie zgadzać, to uzna
    za doręczone.

  • 14. Data: 2017-11-19 13:28:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-18 o 20:32, ń pisze:
    > No pacz pan, 'Liwiusz lex': wystarczy się wymeldować i nie odbierać pozwów...

    Fakt, jest to problem, bo wówczas powód jest ciągany o wskazanie adresu
    zamieszkania. Jak nie zna, a jest sprytny, to ustanowi kuratora dla
    doręczeń, więc porada z biura pisania podań "Koń" niewiele jest warta.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2017-11-19 21:49:53
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/18/2017 3:15 AM, Liwiusz wrote:

    > Będzie.

    Tylko tylko, zeby zwrotka była.

    > Tylko wówczas, jeśli awizacja nastąpiła pod adresem zamieszkania adresata.

    A jak nie mam adresu zamieszkania?

    > Dalej sąd sprawdzi adres z bazą meldunkową i tylko jak się będzie
    > zgadzać, to uzna za doręczone.

    A ja sie nie bedzie zgadzać to?

    > Masz za stare informacje, aby się wymądrzać na grupie :)

    Ty sie za to za wymądrzasz, tylko z informacjami gorzej.

  • 16. Data: 2017-11-19 21:52:05
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/19/2017 6:28 AM, Liwiusz wrote:

    > Fakt, jest to problem, bo wówczas powód jest ciągany o wskazanie adresu
    > zamieszkania. Jak nie zna, a jest sprytny, to ustanowi kuratora dla
    > doręczeń, więc porada z biura pisania podań "Koń" niewiele jest warta.

    A kurator bedzie miał to w d.... bo pracuje do 17, a potem idzie do domu.
    Efekt jest taki, ze dokładnie niczego to nie zmienia.
    Co za różnica, czy listy idą na berdyczów czy do kuratora, o którym nie
    masz pojęcia bo nawet nie wiesz, że jakaś sprawa się toczy.

  • 17. Data: 2017-11-20 07:43:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-19 o 21:49, witek pisze:

    > Tylko tylko, zeby zwrotka była.

    Nie. Po to była ta akcja z koniecznością podawania pesel w pozwie, aby
    właśnie sąd sobie sprawdzał, czy ta zwrotka była pod adresem zameldowania.

    > A jak nie mam adresu zamieszkania?

    Wówczas ustala się kuratora dla doręczeń.

    > A ja sie nie bedzie zgadzać to?

    To wezwie o wskazanie adresu zamieszkania.

    > Ty sie za to za wymądrzasz, tylko z informacjami gorzej.

    No jasne, bo nie dalej jak w tym tygodniu znów czytałem akta sprawy,
    gdzie sąd się przez rok woził z powodem, aby znalazł adres, bo na ten,
    co podał, to tylko "nie odebrano w terminie". Wówczas sprawdził w bazie
    pesel, że ten adres nie jest adresem zameldowania, i wezwał powoda do
    wskazania adresu zamieszkania.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2017-11-20 07:45:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-19 o 21:52, witek pisze:

    > A kurator bedzie miał to w d.... bo pracuje do 17, a potem idzie do domu.

    Może tak, może nie. Ważne jest, że wykwity witka, jakoby sądowi
    wystarczała sama zwrotka, to jakaś przeterminowana wiedza na poziomie
    studenta prawa z XX wieku.

    > Efekt jest taki, ze dokładnie niczego to nie zmienia.
    > Co za różnica, czy listy idą na berdyczów czy do kuratora, o którym nie
    > masz pojęcia bo nawet nie wiesz, że jakaś sprawa się toczy.

    Różnica taka, że aby ustanowić kuratora, musisz wykazać, że miejsce
    zamieszkania pozwanego nie jest znane, a aby to zrobić, musisz
    przetrzepać różne bazy, w których pozwanego jednak znajdziesz, jeśli
    wykazuje się on elementarną dbałością o swoje sprawy.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2017-11-20 09:11:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 Nov 2017 07:43:12 +0100, Liwiusz napisał(a):
> [...]

    > co podał, to tylko "nie odebrano w terminie". Wówczas sprawdził w bazie
    > pesel, że ten adres nie jest adresem zameldowania, i wezwał powoda do

    A skad powod ma znac adres zameldowania/zamieszkania ?

    J.

  • 20. Data: 2017-11-20 09:16:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-20 o 09:11, J.F. pisze:

    > A skad powod ma znac adres zameldowania/zamieszkania ?

    Przepisy w żaden sposób nie ograniczają źródła, z którego powód może
    powziąć taką informację.

    --
    Liwiusz