  • 21. Data: 2010-01-15 19:19:48
    Temat: Re: Domeny.pl - prośba o opinie
    Od: "barbakan" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz Bąk" <n...@n...pl> napisał

    > Skoro firma domeny.pl to banda naciągaczy to zbierzmy dowody i
    > do sądu, PIH czy innych federacji konsumenta i firma "na drzewo".
    > Nie mamy dowodów - działają w zakresie prawa i jedyne co można zrobić
    > to nie korzystać z usługi. Skuteczny marketing też ma swoje prawidła
    > i jeżeli widzimy tylko wielką czerwoną cenę to znaczy, że marketing
    > działa jak trzeba.

    wg mnie albo dla nich pracujesz, albo jesteś jednym z nich.

    --
    barbakan

  • 22. Data: 2010-01-15 19:29:28
    Od: "barbakan" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz Bąk" <n...@n...pl> napisał

    Ciekawe jak by to
    > wyglądało jakbyśmy zestawili z ilością klientów.

    są takie zwierzęta, które bardzo lubią stada...

    > Na takie moje podejście. Lubie "przepłacić" tylko
    > po to aby nie pakować się w promocyjne lojalki.
    > 100PLN za domenę na cały rok nie jest obciążającym wydatkiem.

    czytaj ze zrozumieniem!
    Pisałem wyraźnie ceny przedłużeń, umowa na rok
    gdzie w tym promocja???

    > (Tak, wiem, że niektórzy tyle nie mają - to po co im domena)

    jak nie ma argumentów można i tak :)

    --
    pozdro
    barbakan

  • 23. Data: 2010-01-15 19:35:28
    Od: Łukasz Bąk <n...@n...pl>

    barbakan pisze:
> [...]
    >
    > są takie zwierzęta, które bardzo lubią stada...

    > czytaj ze zrozumieniem!
    > Pisałem wyraźnie ceny przedłużeń, umowa na rok

    Czytanie ze zrozumieniem akurat jest Twoim problemem.

    Znów myślałem, że sobie podyskutuje a tym czasem tylko
    nakarmiłem trolla.

    --
    Łukasz Bąk

  • 24. Data: 2010-01-15 19:44:06
    Od: Łukasz Bąk <n...@n...pl>

    barbakan pisze:
    > Użytkownik "Łukasz Bąk" <n...@n...pl> napisał

    > wg mnie albo dla nich pracujesz, albo jesteś jednym z nich.

    Brawo! Masz rację! Już dopisuje Cię do znajomych na ignorliście...

    Spróbuj człowiekowi pomóc lub zaledwie podyskutować to cię zniży
    do swojego frajerskiego poziomu i będzie atakował wieloletnim
    doświadczeniem. Chyba czas pograć w szachy w czasie wolnym.

    --
    Łukasz Bąk

  • 25. Data: 2010-01-15 20:14:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 15 Jan 2010, barbakan wrote:

    > Użytkownik "Łukasz Bąk" <n...@n...pl> napisał

    > wg mnie albo dla nich pracujesz, albo jesteś jednym z nich.

    ...i tak publicznie sugeruje, że korzystanie z legalnej (ich)
    oferty może być głupotą? ;)

    pzdr, Gotfryd