  • 11. Data: 2008-10-03 19:11:20
    Temat: Re: Domena - nazwa firmy - problem
    Od: "Mereko" <...@...pl>

    > Na pytanie nie odpowiem, ale zasadnicza dygresja:
    > Markę to sobie może tworzyć poważna firma, a nie byle gnojek z DG.

    zacytowales caly post tylko po to zeby napisac takie brednie??? ....no fakt
    ale jak ktos jest 'zwyczajnym pracownikiem' (info z twojego bloga) to coz
    sie mozna bylo spodziewac...zenada

  • 12. Data: 2008-10-03 20:06:41
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > No skąd? Była sobie korpo i już ;-)

    Wcale nie. Natomiast ktoś poważny, kto jest w stanie z jednoosobowej DG
    rozkręcić korporację, to nie jest ktoś, kto szuka odpowiedzi na kluczowe
    pytania na usenecie.

    Tutaj szuka odpowiedzi (i do tego w taki sposób) ktoś, kto statystycznie
    będzie do usranej śmierci prowadził tą swoją DG, względnie zatrudni
    stopniowo z 5 pracowników - i na tym się skończy.

    --
    Wielka kompromitacja w Pekinie:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 13. Data: 2008-10-06 07:00:24
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 03 Oct 2008 22:06:41 +0200, Patryk Włos napisał(a):

    > Tutaj szuka odpowiedzi (i do tego w taki sposób) ktoś, kto statystycznie
    > będzie do usranej śmierci prowadził tą swoją DG, względnie zatrudni
    > stopniowo z 5 pracowników - i na tym się skończy.

    No i super, tak powinno wyglądać 101% biznesów, nie byłoby takich cudów
    jak obecna grabież w USA.
    No i jeszcze, tak na oko, wydaje mi się, że 98% 'haseł i logosów' to są
    właśnie różne niewielkie lokalne firemki.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 14. Data: 2008-10-06 07:53:36
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

> [...]
    > No i jeszcze, tak na oko, wydaje mi się, że 98% 'haseł i logosów' to są
    > właśnie różne niewielkie lokalne firemki.

    Czyżby? Np. banki albo towarzystwa ubezpieczeniowe też powinny tak
    działać? A skąd wezmą wtedy np. kapitał na kredyty hipoteczne?

    (wiem, tak się akurat składa, że najlepszy przykład jest branżowo
    zbieżny z kryzysem w USA - ale to nie ma znaczenia)

  • 15. Data: 2008-10-06 08:10:59
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 06 Oct 2008 09:53:36 +0200, Patryk Włos napisał(a):

    > Czyżby? Np. banki albo towarzystwa ubezpieczeniowe też powinny tak
    > działać? A skąd wezmą wtedy np. kapitał na kredyty hipoteczne?

    A niech sobie biorą skąd są. Forma 'anonimowej' spółki akcyjnej jest do
    duszy.

  • 16. Data: 2008-10-06 08:16:42
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > A niech sobie biorą skąd są. Forma 'anonimowej' spółki akcyjnej jest do
    > duszy.

    No dobra, a skąd wtedy weźmiesz kredyt na mieszkanie?

  • 17. Data: 2008-10-06 08:32:25
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 06 Oct 2008 10:16:42 +0200, Patryk Włos napisał(a):

    > No dobra, a skąd wtedy weźmiesz kredyt na mieszkanie?

    No przepraszam, uważasz, że tylko bank prowadzony w formie spółki
    giełdowej ma kasę na kredyt?
    Jeśli tak ma być to jest to nic więcej jak rosyjska ruletka.

  • 18. Data: 2008-10-06 08:35:49
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > No przepraszam, uważasz, że tylko bank prowadzony w formie spółki
    > giełdowej ma kasę na kredyt?
    > Jeśli tak ma być to jest to nic więcej jak rosyjska ruletka.

    Nie no, jasne, że nie. Tylko niekoniecznie osoba fizyczna może chcieć
    udzielać masom kredytów hipotecznych.

    No chyba, że jakiś Ruski z kasą. Ale wtedy, to dopiero jest rosyjska
    ruletka, jak się np. zacznie zalegać...

  • 19. Data: 2008-10-06 16:49:32
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Patryk Włos wrote:

    > Wcale nie. Natomiast ktoś poważny, kto jest w stanie z jednoosobowej
    > DG rozkręcić korporację, to nie jest ktoś, kto szuka odpowiedzi na
    > kluczowe pytania na usenecie.

    Łączymy się z Tobą w bólu i cierpieniu.