    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dokumenty bez adresu
    Date: Mon, 24 Jun 2019 14:12:07 +0200

    dyskusyjnych:f46cbe09-528e-41c5-9fea-b0175cd5fd8b@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 24 czerwca 2019 02:54:59 UTC+2 użytkownik Animka
    napisał:

    >Poczta nie jest w porządku w tym, że świadczy usługi, jakich klienci
    >nie rozumieją.
    >"Polecony" to nie jest "do rąk własnych". Nie wiem, czy za "do rąk
    >własnych" jest dopłata czy też czy w ogóle coś takiego jest do
    >zakupienia.
    >"Polecony" zaś to przesyłka _rejestrowana_ - czyli że jej droga jest
    >śledzona, w przeciwieństwie do zwykłego listu wrzucanego do skrzynki
    >pocztowej i - jak nie zginie - do skrzynki >oddawczej.
    >Więc poczta ma tylko zarejestrować - tu nadano, tędy jechał, tu
> [...]

    Dowodu nie sprawdzali, wiec mozesz sie podpisac dowolnie :-P
    A to pozew rozwodowy - nie otworzyles, nie wyrzuciles, wlozyles zonie
    miedzy inne papiery do sprawdzenia :-)

    Tomasz Lis zdaje sie tak wlasnie zbiednial, bo mu Hania nie
    powiedziala o pozwie :-)

    J.