  • 1. Data: 2007-03-07 17:32:24
    Temat: Dodatek za dojazd do pracy-jak to prawnie wygląda?
    Od: "Lestat" <N...@w...pl>

    Witam,

    Niedługo kończy mi sie umowa o prace na czas okreslony. W kwocie, ktorą
    dostaje, jest wliczony dodatek za do jazd do pracy, gdyz mieszkam poza
    miejscem pracy, tak jak wiekszosc pracownikow. Czy firma ktora wyplaca mi
    ten dodatek (czyli zarobek mój jest nizszy o dodatek za dojazd) ma nizszy
    koszt utrzymania mnie, nizbym nie miał tego dodatku, a dodaną kwote do
    zarobku o ten dodatek? Czy firma ma jakies ulgi w związku z dodatkiem? Jak
    to wszystko wygląda prawnie, bo musze miec podstawy jakies o rozmowe o
    wyzsza pensje?
    Z góry dziękuję za pomoc.

    p.s.Ile inzynierowie zarabiają z dwuletnim stażem?