  • 1. Data: 2007-03-07 15:13:50
    Temat: Wyplacanie pielegnacyjnego
    Od: t3ch <n...@n...pl>

    Witam,

    Przysluguje mi zasilek pielegnacyjny 153zl miesiecznie, lecz te pieniadze
    pobiera moja mama a nie ja, kupuje leki takie jak potrzeba lecz nie
    wykorzystuje w calosci tych pieniadzy i reszta tych pieniedzy zamiast isc
    na cele rodzinne, to ida do jej wlasnej kieszeni. Jestem pelnoletni, mam 19
    lat, chce to zmienic, w opiece spolecznej powiedzieli ze matka musi przyjsc
    i podpisac papierek, ze od tej pory te pieniadze bede mogl odbierac ja,
    lecz wiem ze nie przekonam jej do tego bo jest zbyt lakoma na pieniadze,
    tymbardziej ze juz rozmawialem z nia o tym. Czy moglby ktos pomoc, co w
    takiej sprawie powinienem zrobic?

    Pozdrawiam
    t3

  • 2. Data: 2007-03-07 21:14:41
    Temat: Re: Wyplacanie pielegnacyjnego
    Od: Karol MARCHEWKA <k...@-...pl>

    t3ch napisał(a):

> [...]
    > wykorzystuje w calosci tych pieniadzy i reszta tych pieniedzy zamiast isc
    > na cele rodzinne, to ida do jej wlasnej kieszeni.

    A powiedz przyjacielu, kto zapewnia Ci wikt i opierunek - sam sobie czy może ktoś
    inny ???

    Karol MARCHEWKA

    www.marchewka.za.pl

  • 3. Data: 2007-03-07 22:14:53
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Uzytkownik "t3ch" <n...@n...pl> napisal w wiadomosci

    >reszta tych pieniedzy zamiast isc
    > na cele rodzinne, to ida do jej wlasnej kieszeni. Jestem pelnoletni, mam
    > 19
    > lat, chce to zmienic,

    Rozumem, ze ty jako 19 letni dorosly dokladasz sie do czynszu, mediow,
    wyzywienia itd?

    Angie