  • 1. Data: 2009-04-04 16:47:46
    Temat: Dobry Prawnik Częstochowa-Piotrków - szukam
    Od: "TM" <i...@o...pl>

    Sprawa o zasiedzenie 30 - lat.
    Szukam dobrego prawnika. Sprawa niby prosta, ale znając mojego byłego
    małżonka może coś kombinować i dlatego musi na rozprawie być ktoś kto ukruci
    jakieś durne tłumaczenia i rozżalenia. Gość nie mieszka ze mną długo, a nie
    pozwoli nawet wykopać złamanego drzewa.

  • 2. Data: 2009-04-04 19:57:57
    Temat: Re: Dobry Prawnik Częstochowa-Piotrków - szukam
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "TM" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ukróci jakieś durne tłumaczenia i rozżalenia. Gość nie mieszka ze mną
    > długo, a nie pozwoli nawet wykopać złamanego drzewa.

    Dobrym prawnikiem nie jestem, ale chciał bym Ci zwrócić uwagę, że
    Częstochowa i Piotrków, to dość odległe miejscowości. Warto by jednak to
    doprecyzować. No i tu prawnicy sporadycznie zaglądają, bo oni chcą
    pieniądze za porady, a tu darmocha panuje.

  • 3. Data: 2009-04-04 21:08:12
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Dobrym prawnikiem nie jestem, ale chciał bym Ci zwrócić uwagę, że
    > Częstochowa i Piotrków, to dość odległe miejscowości. Warto by jednak to

    Dla mnie akurat oba sa w odleglosci ok 40 km
    podejrzewam, ze dla autora watku takze :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-04-04 21:09:52
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Dobrym prawnikiem nie jestem, ale chciał bym Ci zwrócić uwagę, że
    > Częstochowa i Piotrków, to dość odległe miejscowości. Warto by jednak to

    Tak jak myslalem. Gosc jest spod Radomska.
    Chrzanowice - rodzinna miejscowosc Krzynowka.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-04-04 22:09:48
    Od: "TM" <i...@o...pl>

    > Tak jak myslalem. Gosc jest spod Radomska.
    > Chrzanowice - rodzinna miejscowosc Krzynowka.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    ok, a może coś tak merytorycznie ? ;)