  • 1. Data: 2009-04-04 10:41:04
    Temat: Jestem dumny z naszego prawa
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    http://www.pomorska.policja.gov.pl/serwisb.php?nr=89
    64
    Jacek
    PS
    Może to za daleko idący wniosek, ale obserwując asortyment sklepów
    motoryzacyjnych oraz stacji paliw, to prawie 100% sprzedaje takie rzeczy.
    Czyżbyśmy naprawde byli narodem przestępców?

  • 2. Data: 2009-04-04 10:56:32
    Temat: Re: Jestem dumny z naszego prawa
    Od: AnnS <anns@[wytnijto]epf.pl>

    Jacek pisze:
> [...]
    > motoryzacyjnych oraz stacji paliw, to prawie 100% sprzedaje takie rzeczy.
    > Czyżbyśmy naprawde byli narodem przestępców?

    Jakby nie patrzeć, to u nas to prawo jest tak elastyczne, podatne na
    naciąganie i prawnicy z tego często korzystają, że niedługo patrzeć jak
    znajdą paragraf, zakazujący oddychanie publicznym powietrzem.
    Ośmieszają się i tyle.

  • 3. Data: 2009-04-04 11:02:00
    Od: "aari^^^" <a...@t...email.is.invalid.pl>

    Dnia Sat, 4 Apr 2009 12:41:04 +0200, Jacek powiedział:

    > http://www.pomorska.policja.gov.pl/serwisb.php?nr=89
    64
    > Jacek

    To jeszcze nic, powinni klientów też ścigać za takie pirackie znaczki ;)

    --
    Bright light is the end
    of the black light district.

  • 4. Data: 2009-04-04 11:17:17
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    Ciekawe są podkładki pod tablice rejestracyjne z naniesionym adresem
    www. To przecież nie podlega pod zastrzeżenie znaków towarowych.

    A z drugiej strony skąd sprzedawca ma wiedzieć czy breloczki są
    oryginalne czy nie. W normalnym postępowaniu wskazuje (faktura zakupu)
    miejsce skąd kupił i od tej pory ma spokój a zaczyna się martwić
    wcześniejszy w łańcuszku. Tylko zarekwirują mu towar.
    No chyba, że udowodnią mu świadome wprowadzanie.

    --
    Krzysztof

  • 5. Data: 2009-04-04 11:35:09
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > wcześniejszy w łańcuszku. Tylko zarekwirują mu towar.
    > No chyba, że udowodnią mu świadome wprowadzanie.

    Skąd wie? Bo sprowadza z Chin za 1/10 normalnej ceny.

  • 6. Data: 2009-04-04 11:50:28
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik " jb" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Skąd wie? Bo sprowadza z Chin za 1/10 normalnej ceny.
    A co Twoim zdaniem jest "normalną ceną"?

    Krzysiek

  • 7. Data: 2009-04-04 12:30:35
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    kris <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A co Twoim zdaniem jest "normalną ceną"?

    Np. cena, za jaką oferuję podobną rzecz autoryzowane hurtownie.
    Albo np. cena o 15% niższa od tej, za jaką sprzedaje to w detalu.

  • 8. Data: 2009-04-04 12:36:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@g...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Skąd wie? Bo sprowadza z Chin za 1/10 normalnej ceny.

    cos ci sie pomyliło.
    Za 1/10 to kupuja akurat "uczciwi" dystrybutorzy z "uczciwego" źrodla...

    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć
    między nimi. I cóż ty na to fizyko???

  • 9. Data: 2009-04-04 12:44:57
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Skąd wie? Bo sprowadza z Chin za 1/10 normalnej ceny.

    Sklepy nie sprowadzają sobie "z Chin" tylko zazwyczaj z hurtowni.

  • 10. Data: 2009-04-04 12:59:10
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > motoryzacyjnych oraz stacji paliw, to prawie 100% sprzedaje takie rzeczy.
    > Czyżbyśmy naprawde byli narodem przestępców?

    Przestępców w togach.

    boukun