  • 21. Data: 2013-11-10 21:32:19
    Temat: Re: Dobre serce a komornik.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-11-10 21:17, hikikomorisan pisze:

    > Oburzenie jest za to, ze dluznik to osoba A, a konfitury byly osoby B.

    To kieruj oburzenie do ustawodawcy, a nie do komornika.

    I najlepiej zaproponuj od razu jak komornik ma badać własność rzeczy
    podczas ich zajmowania.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2013-11-10 21:33:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-11-10 21:16, hikikomorisan pisze:

    > Tak, to moze ja ci zapierdole konfitury, zeby kogos innego zmotywowac do
    > oddania dlugu?

    Z takimi argumentami zapraszam na onet.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2013-11-10 23:11:18
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > To kieruj oburzenie do ustawodawcy, a nie do komornika.
    Ostatnio ~ milion osób skierowało swoje oburzenie pod odpowiedni adres, a
    wcześniej też coś ~2,5 miliona i co to dało, każdy wie.
    Kiedy wreszcie nie będę musiał wybierać między dżumą, a cholerą na kolejnych
    wyborach?!

    > I najlepiej zaproponuj od razu jak komornik ma badać własność rzeczy
    > podczas ich zajmowania.
    Kierowanie się zdrowym rozsądkiem odpada?
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 24. Data: 2013-11-10 23:39:19
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Jak zmienisz kraj

    A.L.

  • 25. Data: 2013-11-10 23:46:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 10.11.2013 23:39, A.L. pisze:

    > Jak zmienisz kraj

    Aha. Np. na KRLD ;-)

  • 26. Data: 2013-11-10 23:51:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 10.11.2013 23:11, WOJO pisze:
> [...]
    > a wcześniej też coś ~2,5 miliona i co to dało, każdy wie.
    > Kiedy wreszcie nie będę musiał wybierać między dżumą, a cholerą na

    Kiedy władza przestanie być wymarzoną posadką a stanie się przykrym
    obowiązkiem ;->

    > Kierowanie się zdrowym rozsądkiem odpada?

    Zdrowy rozsądek podpowiada, że nieuczciwy dłużnik będzie kombinował i
    kłamał.

  • 27. Data: 2013-11-10 23:53:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kiedy wreszcie nie będę musiał wybierać między dżumą, a cholerą na
    > kolejnych wyborach?!

    > Kierowanie się zdrowym rozsądkiem odpada?

    Odpada. Tu akurat Liwiusz ma rację. Po czym Komornik ma poznać, czyje są
    grzybki stojące na półce u dłużnika?

    Ja nadal się upieram, że nie powinien ich zabierać niezależnie od tego,
    czyje były, bo po pierwsze jest zwolnienie przedmiotowe, a po drugie to
    było bez sensu.

  • 28. Data: 2013-11-11 00:16:56
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Ja nadal się upieram, że nie powinien ich zabierać niezależnie od tego,
    > czyje były, bo po pierwsze jest zwolnienie przedmiotowe, a po drugie to
    > było bez sensu.
    Myślę podobnie i dlatego twierdzę, że w tym przypadku zabrakło zdrowego
    rozsądku.
    A w tym przypadku co można myśleć?
    http://www.kurierlubelski.pl/artykul/952261,krasnyst
    aw-komornik-zaplaci-za-pomylke-10-tys-zl,id,t.html?c
    ookie=1
    WOJO

  • 29. Data: 2013-11-11 00:28:58
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-11-10 20:21, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > w celu pokrzywdzenia innej osoby. Jest funkcjonariuszem publicznym i
    > przekracza świadomie uprawnienia (art. 829 pkt. 2 kpc), z zamiarem
    > wyrządzenia szkody. Szkody, bowiem z góry wiadomo, że z zaspokojeniem
    > wierzyciela nie ma to nic wspólnego.
    >
    > Zastanawiam się róniewż, czy nie miałoby tu zastosowanie wyłączenie
    > opisane w pkt. 6 cytowanego przepisu, czyli "(...) przedmioty
    > codziennego użytku, które mogą być sprzedane tylko znacznie poniżej ich
    > wartości, a dla dłużnika mają znaczną wartość użytkową." Ale chyba takie
    > kilka słoików bardziej pasuje do pkt. 2.

    Zgadzam się z tobą, co więcej, przedmioty te, a w szczególności słoiki z
    grzybami NIE MOGĄ byc przez komornika sprzedane LEGALNIE (tj. bez
    naruszenia odnośnych przepisów).

  • 30. Data: 2013-11-11 00:33:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zgadzam się z tobą, co więcej, przedmioty te, a w szczególności słoiki z
    > grzybami NIE MOGĄ byc przez komornika sprzedane LEGALNIE (tj. bez
    > naruszenia odnośnych przepisów).

    Pisałem o tym już dawno. Całą ta akcja była wątpliwa zarówno z prawnego jak
    i etycznego punktu widzenia.