  • 31. Data: 2013-11-11 07:05:34
    Temat: Re: Dobre serce a komornik.
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-10 23:11, WOJO pisze:
    > Ostatnio ~ milion osób skierowało swoje oburzenie pod odpowiedni adres,
    > a wcześniej też coś ~2,5 miliona i co to dało, każdy wie.
    > Kiedy wreszcie nie będę musiał wybierać między dżumą, a cholerą na
    > kolejnych wyborach?!

    Nieprędko.
    POPiSLDPSL to mafia, która już tak okrzepła w wyszydełkowanym
    własnoręcznie układzie, że jest nie do ruszenia metodami, które sama
    uznała za dopuszczalne.
    Dopiero "zmiana reguł", np. drastyczne przejawy niezadowolenia
    społecznego uderzające bezpośrednio w głowy tej hydry może coś zmienią.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 32. Data: 2013-11-11 07:09:09
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-11 00:16, WOJO pisze:

    > A w tym przypadku co można myśleć?
    > http://www.kurierlubelski.pl/artykul/952261,krasnyst
    aw-komornik-zaplaci-za-pomylke-10-tys-zl,id,t.html?c
    ookie=1

    - że kurwa kurwie łba nie urwie.

    "Pani komornik, Joanna S. nadal pracuje w krasnostawskim sądzie."

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 33. Data: 2013-11-11 09:06:46
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    .pl...
    > Odpada. Tu akurat Liwiusz ma rację. Po czym Komornik ma poznać, czyje są
    > grzybki stojące na półce u dłużnika?

    A jak w łapach ma dowód rejestracyjny nie dłużnika i mówi, że i tak będzie
    licytować samochód?

  • 34. Data: 2013-11-11 09:23:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-11-11 09:06, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A jak w łapach ma dowód rejestracyjny nie dłużnika i mówi, że i tak
    > będzie licytować samochód?

    W takim przypadku powinien zająć i poinformować właściciela z dowodu o
    zajęciu, a ten może wytoczyć powództwo przeciwegzekucyjne.

    Wpis w dowodzie nie świadczy wszak, że taki jest stan faktyczny.

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2013-11-11 11:55:52
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 10.11.2013 23:53, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości

    > Odpada. Tu akurat Liwiusz ma rację. Po czym Komornik ma poznać, czyje są
    > grzybki stojące na półce u dłużnika?
    >
    > Ja nadal się upieram, że nie powinien ich zabierać niezależnie od tego,
    > czyje były, bo po pierwsze jest zwolnienie przedmiotowe, a po drugie to
    > było bez sensu.

    No i to wlasnie jest kierowanie sie zdrowym rozsadkiem.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 36. Data: 2013-11-11 11:59:17
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 10.11.2013 21:33, Liwiusz wrote:

    > Z takimi argumentami zapraszam na onet.

    Dlaczego na Onet?

  • 37. Data: 2013-11-11 12:04:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-11-11 11:59, hikikomorisan pisze:

    > Dlaczego na Onet?

    Jeśli widzisz analogię pomiędzy zajmowaniem ruchomości przez komornika a
    ich zapierdalaniem przez Kowalskiego...

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2013-11-11 12:12:44
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 11.11.2013 12:04, Liwiusz wrote:

    > Jeśli widzisz analogię pomiędzy zajmowaniem ruchomości przez komornika a
    > ich zapierdalaniem przez Kowalskiego...

    Opisalem mechanizm [Kowalski|Komornik] [zapierdala|zajmuje] ruchomosci
    osoby A aby zmotywowac do zaplaty osobe B. W obydwu przypadkach
    pokrzywdzona jest osoba A. Jedyna roznica to to, ze Komornik moze to
    zrobic zgodnie z prawem. Co z punktu widzenia osoby A ma male znaczenie.
    Bo traci cos swojego.

    A na Onecie zamkleli chyba usenet-serwer, ale i tak nie rozumiem,
    dlaczego mialbym sie przenosic na inny serwer, tylko dlatego, ze pisze
    cos, co Ci sie nie podoba...

  • 39. Data: 2013-11-11 20:18:28
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > W takim przypadku powinien zająć i poinformować właściciela z dowodu o
    > zajęciu, a ten może wytoczyć powództwo przeciwegzekucyjne.
    >
    > Wpis w dowodzie nie świadczy wszak, że taki jest stan faktyczny.

    Tylko powiedz to tym ludziom, co oddali samochód do lakiernika, a zajął je
    komornik. Takie przykłady można mnożyć.

  • 40. Data: 2013-11-11 20:25:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-11-11 20:18, qwerty pisze:

    > Tylko powiedz to tym ludziom, co oddali samochód do lakiernika, a zajął
    > je komornik. Takie przykłady można mnożyć.

    Oczywiście, że można. Również czasem bank-leasingodawca dostaje po
    dupie. Tylko co z tego wynika? Że o swoje trzeba dbać? Nikt tego za
    nikogo nie zrobi.

    --
    Liwiusz