  • 1. Data: 2002-10-27 14:54:38
    Temat: Do studentow prof. Rozwadowskiego !
    Od: "Lucius Sergius" <2...@w...pl>

    Mam pytanie do wszystkich ktorzy mieli w stycznosc ( generalnie
    egzaminacyjna) z tym Panem . Jaki jest jego stosunek do studentow ? Czy w
    pelni realizuje swoje przekonanie o tym iz na I rok prawa zawsze przyjmuja o
    20 procent za duzo ludzi i jego zadaniem jest wlasnie uswiadomienie co
    niektorym ze to wlasnie o nich mowa ?

    Bede wdzieczny za wszelkie info.

    --
    Salutem dicit.

    LS ( aktualny student prof.R)

  • 2. Data: 2002-10-27 15:22:57
    Temat: Re: Do studentow prof. Rozwadowskiego !
    Od: Marcin <m...@p...onet.pl>

    Realizuje je w pelni

  • 3. Data: 2002-10-28 13:50:20
    Od: "SapeR" <s...@e...com>

    "Marcin" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Realizuje je w pelni

    Niemniej jak bedziesz umial odpowiedziec na jego pytania,
    to zdasz egzamin ! Nalezy walczyc i nie taki wilk straszny jak
    go rysuja ! Ja bardzo milo wspominam prof. R., chociaz mialem
    problemy - lecz zalatwilem je w 1 terminie egzaminu na 3+ !:)

    Pozdro

    sap

  • 4. Data: 2002-10-29 07:38:27
    Od: "lidmar" <l...@g...pl>

> [...]
    > go rysuja ! Ja bardzo milo wspominam prof. R., chociaz mialem
    > problemy - lecz zalatwilem je w 1 terminie egzaminu na 3+ !:)

    ja również bardzo miło wspominam Profesora. dostałem 4, ale była to też i
    kwestia szczęścia. gdybym wyciągnął zestaw, który dostała moja para, to 2
    murowane. O żadnych z actiones, o których opowiadała moja para nie miałem
    pojęcia, a ja miałem poczciwe emptio - venditio i coś jeszcze. na egzamin
    szedłem po przeczytaniu 1,5 raza książki Rozwada. W ciągu roku nic się nie
    uczyłem, bo nie chodziłem na ćwiczenia, a na wykładzie byłem tylko chyba raz
    i zapamiętałem, że ius est ars boni et aequi i opowieść o pasterzu z Gór
    albańskich, który prowadził na targ w Romie owieczkę. O egzaminie
    dowiedziałem się we wtorek, że będę zdawał w sobotę, a we czwartek zdawałem
    jeszcze sądówkę.

    pzdr

    marek

  • 5. Data: 2002-10-29 08:28:14
    Od: "Qtchb" <q...@p...onet.pl>

    > ja również bardzo miło wspominam Profesora.

    podobnie i ja

    myślę, że łatwiej zdać egzem, jeśli chodzi się na jego wyreżyserowana
    wykłady

    a propos, czy Mistrz Rozwadowski wykłada jeszcze, słyszałem, że wycofał się
    z uniwerku

    pozdrawiam i przepraszam za posta częściowo NTG

  • 6. Data: 2002-10-29 18:46:15
    Od: "Lucius Sergius" <2...@w...pl>

    Mistrz Rozwadowski nie wycofal sie i caly czas wyklada ( UAM i UG, moze
    gdzies jeszcze) .

    --
    Salutem dicit.

    LS

  • 7. Data: 2002-11-07 20:59:38
    Od: "Ukuś" <u...@o...pl>

    Mistrz rozwadowski od wielu lat wykłada również w Szczecinie. Najważniejsze
    u niego pytania to Zobowiązania cześć ogółna i szczegółowa