  • 1. Data: 2006-01-26 17:19:57
    Temat: Do kiedy naleza sie odsetki ?
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    Witam
    Zalozmy ze jest jakas oczywista sprawa i domagam sie w sadzie zaleglosci +
    odestki od wiezryciela. Zaleglosc jest od roku czasu, sprawa sadowa zakonczy
    sie powiedzmy za dwa lata. To bedzie musial oddac odestki za ten pierwszy
    rok do momentu zlozenia sprawy w sadzie, czy do momentu wyroku (czyli 3
    lata) czy tez do momentu oddani apieniedzy (czyli np 3 lata i dwa miesiace)
    ?

    Fantom

  • 2. Data: 2006-01-26 17:25:01
    Temat: Re: Do kiedy naleza sie odsetki ?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Fantom napisał(a):

> [...]
    > lata) czy tez do momentu oddani apieniedzy (czyli np 3 lata i dwa miesiace)

    Od momentu wskazanego w wyroku :)
    Dodatkowo przypominam, że to ty jako powód masz wskazać od kiedy chcesz
    odsetek za zwłokę.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 3. Data: 2006-01-26 17:26:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Od momentu wskazanego w wyroku :)
    > Dodatkowo przypominam, że to ty jako powód masz wskazać od kiedy chcesz
    > odsetek za zwłokę.

    Po ponownym przeczytaniu pytania "DO KIEDY" !?. Do momentu zapłaty. To
    tak oczywiste że nie było sie o co pytać :)

  • 4. Data: 2006-01-26 17:29:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Po ponownym przeczytaniu pytania "DO KIEDY" !?. Do momentu zapłaty. To
    > tak oczywiste że nie było sie o co pytać :)

    Wyjątkiem może być art. 320 kpc.

  • 5. Data: 2006-01-27 05:55:35
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > Po ponownym przeczytaniu pytania "DO KIEDY" !?. Do momentu zapłaty. To
    > tak oczywiste że nie było sie o co pytać :)

    No ok. Ale w takim razie kto wylicza ta kwote po tych przykladowych 3 latach
    i dwoch miesiacach ? Ten wpalcajacy ? A ja musze sprawdzic i jakby co rzadac
    reszty jak za malo policzy odsetek ?

    Fantom

  • 6. Data: 2006-01-27 07:12:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Fantom napisał(a):

    > No ok. Ale w takim razie kto wylicza ta kwote po tych przykladowych 3 latach
    > i dwoch miesiacach ? Ten wpalcajacy ? A ja musze sprawdzic i jakby co rzadac
    > reszty jak za malo policzy odsetek ?

    Oboje liczycie. Jak dłużnik wpłaci za mało, to wierzyciel ma przecież
    tytuł wykonawczy i może dalej egzekwować.