  • 1. Data: 2004-06-25 08:30:58
    Temat: Dług w Szwajcarii
    Od: "Ordner" <o...@o...pl>

    Witam,

    Szukam firmy, ktora pomoze mi odzyskać dług od kontrahenta w Szwjcarii na
    drodze prawnej .

    Pozdrawiam

    RP

  • 2. Data: 2004-06-25 11:04:23
    Temat: Re: Dług w Szwajcarii
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ordner" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Szukam firmy, ktora pomoze mi odzyskać dług od kontrahenta w Szwjcarii
    na
    > drodze prawnej .

    Ja bym Ci raczej radził szukać jej w Szwajcarii. Rzecz w tym, że jeśli
    nawet znajdziesz tutaj na miejscu taką firmę, która by znała tam miejscowe
    prawo i różne możliwe kuczki (w co wątpię), to i tak pozostaną koszty
    koniecznych delegacji do Szwajcarii. podejrzewam, ze taniej Ci wyjdzie
    nawet raz się tam wybrać i złożyć pełnomocnictwo, niż opłacać koszty ich
    niewątpliwie wielokrotnych wyjazdów.

    Przy ambasadzie Szwajcarii powinien urzędować Radca Handlowy lub coś
    podobnie się nazywające. On powinien udzielić Ci informacji. Jeśli nie ten
    w Polsce, to wówczas jego odpowiednik w Polskiej ambasadzie w Szwajcarii.