  • 1. Data: 2004-04-17 21:20:04
    Temat: Deport
    Od: "radek" <r...@i...pl>

    Hej
    mam pytanie ale w sumie to odpowiedz wydaje mi sie oczywista ale moze sie
    myle
    kolesia deportowali z dani za nielegalna prace i ma zakaz wjazdu na teren
    dani na rok (do stycznia 2005) i moje pytanie jest takie: czy jak wejdziemy
    do unii to bedzie mogl legalnie wjechac na teren dani ??

    mi sie wydaje ze nie i chyba sie nie myle
    co wy na to ???

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-04-18 10:05:32
    Temat: Re: Deport
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    radek wrote:

    > kolesia deportowali z dani za nielegalna prace i ma zakaz wjazdu na teren
    > dani na rok (do stycznia 2005) i moje pytanie jest takie: czy jak
    > wejdziemy do unii to bedzie mogl legalnie wjechac na teren dani ??

    Nie, przeciez ma zakaz do stycznia 2005.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 3. Data: 2004-04-19 12:59:51
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Borszczuk wrote:

    > Nie, przeciez ma zakaz do stycznia 2005.

    Z tego c mowili w radio to tak... te "zakazy" maja byc anulowane

    Bedzie mogl wjechac z dowodem osobistym - ale sprawdzice to.

    Boguslaw