  • 1. Data: 2004-04-17 19:35:11
    Temat: przekraczanie granic w UE
    Od: "Mario" <n...@b...pl>

    Mam małe pytanie czy ktoś z was się orientuje jak będzie wyglądało
    przekraczanie granic z czechami i innymi krajami Unii Europejskiej ...
    w szczególności interesuje mnie w jaki sposób będę mógł przekroczyć granicę
    wraz z moim dzieckiem które ma 4 lata czy musze mu wyrobić paszport czy też
    wystarczy że mam nowy dowód osobisty ... a może muszę mieć jakieś inne
    dokumenty?
    bardzo dziękuje za pomoc
    pozdrawiam

    --
    //
    (,")

  • 2. Data: 2004-04-17 22:44:22
    Temat: Re: przekraczanie granic w UE
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mario" <n...@b...pl> napisał w wiadomości

    Dla dziecka na pewno będziesz musiał mieć paszport, bo w nowych dowodach
    dzieci nie są wpisane. W dniu wczorajszym próbowałem dowiedzieć się od
    Strażników Granicznych jak będzie z przekraczaniem granicy na dowód po 1
    maja. No i w praktyce, to jeszcze nie wiadomo. Najprawdopodobniej po
    prostu kłopot może być z samym wyjazdem, bo coś tam jest nie dograne do
    końca. Na terenie UE nasz dowód będzie podobno ważny.

  • 3. Data: 2004-04-19 13:01:03
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > prostu kłopot może być z samym wyjazdem, bo coś tam jest nie dograne do
    > końca. Na terenie UE nasz dowód będzie podobno ważny.

    Dzis w I programie PR zarzenali sie przedstawiciele rzadu,
    ze nie bezie klopotow z dowodem.

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-04-19 22:08:07
    Od: Wiesław Lubas <v...@m...put.poznan.pl>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > Najprawdopodobniej po prostu kłopot może być z samym wyjazdem, bo coś
    > tam jest nie dograne do końca. Na terenie UE nasz dowód będzie

    Na wniosek rodzica dziecko moze otrzymac wlasny dowod osobisty

    WL

  • 5. Data: 2004-04-20 16:11:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wiesław Lubas" <v...@m...put.poznan.pl> napisał w
    wiadomości news:c61ihr$d9p$2@topaz.icpnet.pl...

    > Na wniosek rodzica dziecko moze otrzymac wlasny dowod osobisty

    Faktycznie, przeoczyłem nowelę, bo kiedyś było bodaj od lat 13-tu.