    From: badzio <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Delegacja odmowa
    Date: Mon, 1 Mar 2010 03:14:16 -0800 (PST)

    On 1 Mar, 11:42, "Piotr" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in message

    > Jeszcze  nie ale przed rozmowa chcialbym wiedziec jaki jest  stan prawny w
    > tym temacie bo wydaje mi sie ze nie uregolowany.

    Ale chyba znasz swojego pracodawce i wiesz czy jest 'ludzki' czy tez
    nie?
    IMHO moglbys odmowic tylko gdyby Twoje dziecko mialo mniej niz 2 lata.
    W innym przypadku na tak krotka delegacje pracodawca moze Ci wyslac a
    Ty nie bardzo mozesz odmowic.
    Co do urlopu - 'zwyklego' moze Ci nie dac, jak bardzo chcesz, wez na
    zadanie lub opieke na dziecko. Ale wtedy licz sie z tym ze bedziesz na
    'cenzurowanym'. Wiec albo sie dogadaj z pracodawca i wytlumacz mu
    czemu nie mozesz jechac (moze da sie przesunac ten wyjazd?) albo
    sprobuj zorganizowac opieke (babcia, ciotka etc)