    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dbają o swoje dupska
    Date: Wed, 14 Feb 2018 13:39:41 +0100
    <d...@g...com>
    <p6109i$bm0$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <p618d8$jla$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>

    W dniu 2018-02-14 o 13:14, j...@j...org pisze:

> [...]
    wydano największą liczbę niesłusznych decyzji o zwrocie majątków, jak wykazała
    niechcący pisowska "komisja śledcza". A jak to przez przypadek wykazali, to temat
    ucichł, i zajęli się Żydami.

    Do

    > No chyba że ty jesteś z tych co twierdzą, że wszystkie decyzje reprywatyzacyjne są
    błędne, i to, co komunistyczne państwo zabrało ludziom - to ich strata, a słuszny
    zysk państwa. Ale wtedy to ciężko dyskutować.

    Błędne jest oddawanie oszustom a nie spadkobiercom.

    > Serio coś wyłudziła? Pisiory u władzy już ponad dwa lata, prokuratura przejęta,
    sądy przejęte, i dalej jej nie wsadzili? To kto ją chroni, Ziobro czy Jaki?

    Tak, wyłudziła nieruchomość.
    http://www.newsweek.pl/polska/spoleczenstwo/reprywat
    yzacja-w-warszawie-waltz-zwraca-pieniadze-za-noakows
    kiego-16,artykuly,421240,1.html

    > A podpis Kaczyńskiego widnieje na wielu niesłusznych zwrotach, więc jednak wbrew
    temu co usiłujesz udowodnić - splamił się.

    Skoro sąd uznał że się należy zwrot prezydent miasta podpisywał
    dokumenty. Za to brał pensję. Ale nie wyłudził kamienicy jak HGW.