  • 1. Data: 2002-12-08 21:16:44
    Temat: deklaracja poufnosci danych ...
    Od: "Loko" <l...@m...com.pl>

    Witam Wszystkich

    czy mozecie mi podpowiedziec gdzie mozna
    znalezc w sieci , moze nie wzory ale
    cos w stylu protoplastow deklaracji poufnosci danych ,
    Chcialbym na podstawie uzyskanych informacji
    skompilowac takie pismo i przedstawic je
    pracownikom do podpisu .

    bede wdzieczny za pomoc wszystkim ktorzy
    mieli stycznosc z w/w aspektem prawnym

    ps(moje zainteresowanie wyzej wymienionym tematem
    jest zwiazane z wprowadzneniem w firmie ,
    systemu dzialajacego w architekturze rozproszonej
    oraz zapeweniweniem dostepu do internetu
    pracownikom firmy .)_

    pozdr
    Loko