eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Czy wyzwanie Adamowicza od faszysty też będzie niska szkodliwość społeczna? [Jak Sąd Okręgowy w Gdańsku trywializuje faszyzm]

  • 21. Data: 2018-11-07 18:03:30
    Temat: Re: Czy wyzwanie Adamowicza od faszysty też będzie niska szkodliwość społeczna? [Jak Sąd Okręgowy w Gdańsku trywializuje faszyzm]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.11.2018 o 11:55, A. Filip pisze:

    > Jak niskie standardy muszą więc obowiązywać Prezydenta Polski?

    To jakaś prowokacja - P.O.rezydent nie spełnia żadnych standardów.

    Shrek

  • 22. Data: 2018-11-08 00:42:59
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 07.11.2018 o 13:57, A. Filip pisze:
    >/.../
    > <ironia> Ależ policja, prokuratura i sądy muszą mieć obowiązek ochrony
    > "babć z Radia Maryja" które będą próbować powstrzymać tęczowy pochód
    > stojąc z transparentem "Zboczenie nie przejdzie!" </ironia>

    Nie wiem kto komu spuści łomot jakby przyszło co do czego.

    > Ja mam niską tolerancje na *idiotów* którzy nie widzą dokąd doprowadzi
    > to co popierają bez błyskawicznego stosowania podwójnych standardów.
    > W końcu to geje wywalczyli narodowcom prawo do marszów nie blokowanych
    > brakiem zgody lokalnych zamordystów a jak dla mnie w porywach
    > "stalinowskich antyfaszystów".

    Słusznie napisałem na blogu:
    Dalej - mamy blokady. Aby uzyskać wiarygodność powinni oświadczyć, że
    jak ich demonstrację zablokuje paru gości to od razu się rozejdą. A jak
    zaczną ich wyzywać od faszystów to w podskokach. Szczególnie owych
    marszy równości się to tyczy. W ogóle to powinni oświadczyć w 2007 roku,
    że jak wyjdzie demonstracja 50 osób to Tusk się poda do dymisji.

    https://www.salon24.pl/u/smocze-opary/905448,perspek
    tywy

  • 23. Data: 2018-11-08 00:45:27
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 06.11.2018 o 15:11, A. Filip pisze:
    > https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-adamowicz-pon
    izyl-dzialacza-mlodziezy-wszechpolskiej-ale-nie,nId,
    2654462

    > Jeśli traktujemy faszyzm/nazizm poważnie to _wyzywanie_ od faszysty nie
    > może być traktowane aż tak lekko IMHO,

    Wracając do tematu to wystepek taki jak ten Adamowicza powinien być
    traktowany jako propaganda bolszewicka/stalinowska i z tego paragrafu
    powinien odpowiadac
    Wyzywanie porządnych ludzi, czy to Akowców, czy to innych, od faszystów
    stanowi oczywisty przejaw stalinizmu.