  • 11. Data: 2003-03-01 14:01:27
    Temat: Re: Czy wszystko jest ok ?
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23$$$@$$$tenbit.pl>

    'Użytkownik' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:b3qdkf$jou$1@nemesis.news.tpi.pl taką oto treść:

    | Ale ja za nic nie umiem sobie przypomniec co mowilem

    W pierwszym poscie napisales skrotowo jak bylo. Chyba na policji nie
    mowiles inaczej? Jak juz pisalem: idz i przeczytaj akta - nie sa grube,
    chyba ze o czyms zapomniales na powiedziec:-)

    | Czy moge poprostu odpowiadac ze niepamietam ?

    Mozesz bardzo duzo. Np. odmowic skladania wyjasnien.

    | Jak ta rozprawa bedzie wygladac mozecie napisac jakis krotki szkic
    | ewentualnie odeslac mnie do jakis materialow w internecie ?

    Art. 70 i nast. Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia (google
    Twoim przyjacielem). A w sumie to poczytaj sobie caly kodeks:-)

    ->piotr

  • 12. Data: 2003-03-01 14:03:34
    Temat: Odp: Czy wszystko jest ok ?
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik <l...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b3qdkf$jou$...@n...news.tpi.pl...
    > Ale ja za nic nie umiem sobie przypomniec co mowilem ,z reszta jak mozna
    > pamietac co sie robilo 1,5 roku temu i to jeszcze pod wplywem alkoholu [to
    > byla 18stka od znajomego].
    > Czy moge poprostu odpowiadac ze niepamietam ?
    > Jak ta rozprawa bedzie wygladac mozecie napisac jakis krotki szkic
    > ewentualnie odeslac mnie do jakis materialow w internecie ?

    myśle,że warto jednak pamiętać ,że to robiłeś z dobrem dla całej tej
    sytuacji ponieważ nie pamiętanie może wskazywać na to ,że
    mieliście jako młodzi kaprys ,odwagę przenoszenie gór a alkohol tylko pomógł
    w decyzji by udać się z tymi znakami na policje ...fakt to alkohol szedł :-)

    Sandra

  • 13. Data: 2003-03-01 14:07:07
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik [ piotr sut ] <piotr23$$$@$$$tenbit.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b3qefn$mp1$...@n...news.tpi.pl...
    > Mozesz bardzo duzo. Np. odmowic skladania wyjasnien.

    tak? a niby z jakiego to powodu odmowa zeznań ? i biedaczek trafi na dobrego
    karniste i dostanie tak kopa ,ze odechce mu sie stawiać :-)

    Sandra

  • 14. Data: 2003-03-01 14:49:19
    Od: <l...@p...fm>

    To teraz zglupialem to moge wziac te akta czy nie ?
    Bo przymierzam sie aby tam pojechac w poniedzialek.

    pozdrawiam
    lordziq

  • 15. Data: 2003-03-01 15:14:14
    Temat: Re: Odp: Czy wszystko jest ok ?
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra wrote:
    > tak? a niby z jakiego to powodu odmowa zeznań ? i biedaczek trafi na dobrego
    > karniste i dostanie tak kopa ,ze odechce mu sie stawiać :-)

    A jaka jest różnica między wyjaśnieniami a zeznaniami Sandro?

    KG

  • 16. Data: 2003-03-01 15:19:45
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra wrote:

    > hehe przed wysłuchaniem ? myslisz ,ze sędzia pozwoli na udostepnienie?
    > jakieś przepisy to reguluja czyż nie ? ;-)

    no, regulują - art.156 kpk w zw. z art.38 kodeksu post. w sprawach o
    wykroczenia. Znasz jakieś inne?

    KG

  • 17. Data: 2003-03-01 15:59:56
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23$$$@$$$tenbit.pl>

    'Użytkownik' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:b3qh8r$1tj$1@nemesis.news.tpi.pl taką oto treść:

    | To teraz zglupialem to moge wziac te akta czy nie ?

    Wziac - nie bardzo, ale przejzec - oczywiscie (tylko nie idz dzien przed
    sprawa, bo akta beda juz u sedziego i sie nie zalapiesz).

    Kamil podal Tobie podstawe prawna.

    | Bo przymierzam sie aby tam pojechac w poniedzialek.

    milej lektury:-)

    ->piotr

    ps.: jedna rada - warto znac swoje prawa, ale trzeba tez umiec z nich
    korzystac. Warto tez nie kozaczyc na sali, bo wbrew pozorom postawa
    podczas rozprawy ma znaczenie. Lepiej _delikatnie sugerowac_:-)
    aha, jeszcze jedno: na rozprawe wez dowod osobisty.

  • 18. Data: 2003-03-01 15:59:58
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23$$$@$$$tenbit.pl>

    'Sandra' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:b3qes3$cae$1@absinth.dialog.net.pl taką oto treść:

    | tak? a niby z jakiego to powodu odmowa zeznań ?

    Postawowa kwestia (Kamil na nia zwrocil juz uwage):
    Oskarzony/obwiniony _wyjasnia_, swiadek _zeznaje_.

    A co do podstawy: art. 175 kpk w zw. z art. 20 par. 3 kodeksu postepowania
    w sprawach o wykroczenia.

    | i biedaczek trafi na dobrego karniste i dostanie tak kopa ,ze odechce mu
    sie stawiać :-)

    Jak trafi na dobrego karniste, to ten uszanuje jego prawa.

    pozdrawiam
    ->piotr

  • 19. Data: 2003-03-01 18:06:03
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Użytkownik "[ piotr sut ]" <piotr23$$$@$$$tenbit.pl> nasmarował w wiadomości
    > W lewym gornym rogu wezwania powinna byc sygnatura sprawy. Spisz ja i udaj
    > sie do sekretariatu wydzialu grodzkiego. Przedstaw sie grzecznie i popros
    > o akta sprawy. Jesli rzeczywiscie Ciebie dotyczy to powinienes je
    > otrzymac. Poczytaj pod katem art. 85 par. 1 kodeksu wykroczen.
    jak już znajdziesz się w sądzie i dadzą ci wgląd w akta to możesz poprosić
    o odpis (ksero akt.) Weź kasę na tą czynność i napisz na wszelki podanko w
    tej sprawie.

    Stan_Z

  • 20. Data: 2003-03-01 18:10:43
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23$$$@$$$tenbit.pl>

    'Stan_Z' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:b3qsqt$s3b$1@news.supermedia.pl taką oto treść:

    | jak już znajdziesz się w sądzie i dadzą ci wgląd w akta to możesz
    | poprosić o odpis (ksero akt.) Weź kasę na tą czynność i napisz na
    | wszelki podanko w tej sprawie.

    1 zl za strone (wersja hardcorowa 6 zl:-)
    Niestety moga nie zrobic od reki, tylko np. na nastepny dzien.

    ->piotr