    From: <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy wszystko jest ok ?
    Date: Fri, 28 Feb 2003 17:18:44 +0100

    Czesc to moj pierwszy post tutaj. Od razu przejde do rzeczy,
    Jakis rok temu wracajac z imprezy do domciu znalezlismy znaki drogowe
    z racji ze komisariat byl blisko chcielismy je tam zaniesc (glupi pomysl no
    ale rozne rzeczy sie robi po alkoholu) noi na nasze nieszczescie nie
    zdarzylismy tam dojsc podjechal niebieski furgon i pojechalismy na
    komisariat pozniej na izbe.
    Nastepnie nas przeschano spisano zeznania + pare dni pozniej
    swiadkow(kumpli)
    Sprawa ucichla..
    A tu dzisiaj w poludnie dzwoni do mnie dobry kumpel (swiadek) ze dostal
    wezwanie do sadu jako swiadek w mojej sprawie a ja nic nie mam w skrzynce?
    Czy to normalne ? Jak to moze byc sprawa ucichla i nagle zostala wszczeta ?
    Czy tak mozna ?

    pozdrawiam
    lordziq