  • 31. Data: 2014-04-28 23:06:00
    Temat: Re: Czy to jest wymuszenie?
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu piątek, 25 kwietnia 2014 21:48:49 UTC+2 użytkownik Sonn napisał:

    > No cóż. Zycie bywa zaskakujące....
    >
    > ;)
    >

    > --
    >
    > Sonn

    Uwazas, ze stokrotka nie moze istniec, bo cos tak glupiego jest niemozliwe...no
    chyba, ze jakis facet to stworzyl...

    Zauwaz, ze Ciebie tez stworzyl jakis facet...
    No i tez jestes tak glupia...
    Ciekawe, gdzie sa te dzieci stworzone przez madre kobiety ?

  • 32. Data: 2014-04-29 01:02:08
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-04-28 18:35, Stokrotka pisze:

    > A żebyś wiedział, że staram się nie stresować gołębi.
    > Wyhodzę na balkon, bo czasem muszę: ustawić antenę, zasiać coś w skszynce,
    > podlać,
    > ale staram się łazić mało, bo po co stresować ptaki i tak wyklęte pszez
    > twrdogłową część społeczeństwa jak ty?

    Nie poślizgnęłaś się jeszcze na gównach tych ptaków? Zarazę masz na
    balkonie i w mieszkaniu nawet przez machanie skrzydełkami gołębia.

    I jeszcze coś a propos kleszcza obrzeżka gołębiego (Argas reflexus):
    http://swiatbiologii.com/Obrzezek-golebi-Argas-refle
    xus.html
    Jest to bardzo groźny kleszcz, który bytuje w gniazdach gołębi, kawek
    oraz ptactwa domowego. Pobiera krew ptaków, ale gdy nie może jej zdobyć
    przechodzi wtedy do mieszkań przez szpary czy otwarte okna. Nocą napada
    wtedy na ludzi."

    --
    animka

  • 33. Data: 2014-04-29 01:05:32
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > podlać,
    > ale staram się łazić mało, bo po co stresować ptaki i tak wyklęte pszez

    Nie poślizgnęłaś się jeszcze na czymś po tych gołębiach?
    Masz zarazę na balkonie to i w mieszkaniu.

  • 34. Data: 2014-04-29 15:42:59
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Nie poślizgnęłaś się jeszcze na gównach tych ptaków?
    Nie, szybko wysyhają.
    One zresztą dużo srają tam, gdzie jedzą, a ja nie dokarmiam.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

  • 35. Data: 2014-04-29 21:22:04
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    ?

    > Zauwaz, ze Ciebie tez stworzyl jakis facet...

    Bez wątpienia

    > No i tez jestes tak glupia...

    A skąd wniosek, że ja to "ona?

    > Ciekawe, gdzie sa te dzieci stworzone przez madre kobiety ?

    Sądząc po twoim poście, to na pewno nie u ciebie w rodzinie

    --
    Sonn

  • 36. Data: 2014-04-30 01:04:22
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-04-29 15:42, Stokrotka pisze:
    > Nie, szybko wysyhają.
    > One zresztą dużo srają tam, gdzie jedzą, a ja nie dokarmiam.

    Teraz uważaj ja swoje zdrowie, a gniazdka wynieś do jakiegoś parku i goń
    to ścierwo z balkonu. Myj codziennie.
    Zdziwiłam się, że gołębie jajka już się wykluwają. Myślałam, że szykują
    się dopiero do składania.

    --
    animka

  • 37. Data: 2014-04-30 08:49:48
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
    > [...]
    > Zdziwiłam się, że gołębie jajka już się wykluwają. Myślałam, że szykują
    > się dopiero do składania.

    Gołąb to jedyny ptak mieszkający w Polsce który parzy się przez cały rok w
    warunkach dokarmiania przez ludzi. Wystarczy popatrzeć jest minus10 stopni
    C, co robi najedzony samiec i samica gołębia? Mróz im w tym nie przeszkadza.
    Gdy jest ciepła zima (jak w tym roku) populacja dokarmianych gołębi
    gwałtownie rośnie.

    pozdr

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 38. Data: 2014-04-30 09:49:25
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Teraz uważaj ja swoje zdrowie, a gniazdka wynieś do jakiegoś parku i goń
    > to ścierwo z balkonu. Myj codziennie.
    > Zdziwiłam się, że gołębie jajka już się wykluwają. Myślałam, że szykują
    > się dopiero do składania.

    Zabronione jest niszczenie gniazd.
    A co do wykluwania, to te wyklute już nie tylko się wykluły, ale i potrafią
    latać, a gołąb długo nie umie latać, mimo, że wygląda jak noramlny gołąb, a
    nie potrafi.

    Teraz jest drugi, albo tszeci lęg tego roku.
    Ale śmiertelność jest bardzo duża.
    Młode są systematycznie zjadane pszez drapieżniki: ptaki drapieżne, i koty
    gdy gołąb wypadnie z gniazda.

  • 39. Data: 2014-04-30 20:40:30
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-04-30 09:49, Stokrotka pisze:

    > Zabronione jest niszczenie gniazd.

    To jest Twój balkon.
    Sama pisałaś, że prawo Cię skrzywdziło i nie lituj się nad zarazą, chroń
    swoje sdrowie.

    --
    animka

  • 40. Data: 2014-05-01 10:46:14
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > To jest Twój balkon.
    > Sama pisałaś, że prawo Cię skrzywdziło i nie lituj się nad zarazą, chroń
    > swoje sdrowie.

    To nie jest mój balkon.
    Mnie nie skszywdziło prawo. Mnie skszywdzili ludzie, bo nie pszestszegali
    prawa.
    Dlaczego więc ja mam kszywdzić gołębie i nie pszestszegać prawa,
    wiedząc, że konsekwencją niepszestszegania prawa kogoś kszywdzę?
    A co do zdrowia, to na pewno wołomińskie są dużo zdrowsze od pszeciętnego
    warszawskiego gołębia.
    A ten twuj pseudo kleszcz jest tak duży, że trudno go nie zauważyć.