  • 21. Data: 2009-09-25 07:52:25
    Temat: Re: Czy to dyskryminujące ogłoszenie?
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Alek wrote:

    > Użytkownik "niuniek" <n...@g...com> napisał

    > Ale czy pracodawca nie może zatrudniać pracowników według swojego
    > widzimisię?

    Może i nawet zatrudnia. Nie powinien tylko pisać ogłoszeń do których sie
    można przyczepić.
    Justyna

  • 22. Data: 2009-09-25 09:32:33
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik " GK" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Trudno oczekiwać, by muzułmanin uczestniczył w nabożeństwach, w których
    > obraża się jego boga (zaprzecza jego istnieniu),

    Nieprawda. Nie zaprzecza sie. Jahwe (Jehowa, Addonai, Bog Ojciec) = Allah.

    >a z jednego z proroków robi się boga.

    A to tak.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 23. Data: 2009-09-25 10:03:07
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "to" napisał:
    > Nie zgadzam się, że nie mogą. Moim zdaniem to podobna sytuacja jak przy
    > castingu modelek. W pewnych sytuacjach kryterium płci czy wyznania jest w
    > sposób oczywisty uzasadnione i trudno nazwać to dyskryminacją.

    jest ruwnouprawnienie, wiec kobiety na traktory, mężczyźni na modelki, dosyć
    tej dyskryminacji!!!!!!

  • 24. Data: 2009-09-25 11:19:28
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Może i nawet zatrudnia. Nie powinien tylko pisać ogłoszeń do których sie
    > można przyczepić.

    I pozniej tracic mnostwo czasu na rozmowy kwalifikacyjne z nieodpowiednimi
    kandydatami - bo przeciez wyznania i stosunku do wiary w CV zwyklo si
    erowniez nie pisac.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 25. Data: 2009-09-25 11:30:20
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    SDD wrote:

> [...]
    >
    > I pozniej tracic mnostwo czasu na rozmowy kwalifikacyjne z nieodpowiednimi
    > kandydatami - bo przeciez wyznania i stosunku do wiary w CV zwyklo si

    Pracodawca da radę, nie bój nic. A prawo jakie jest, każdy widzi.
    Justyna

  • 26. Data: 2009-09-25 16:58:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h9hlkb$5hf$1@atlantis.news.neostrada.pl Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> pisze:

    > Ale czy pracodawca nie może zatrudniać pracowników według swojego
    > widzimisię?
    Nie może.
    Tyle, że złamanie tej zasady najczęściej bardzo trudno udowodnić, a
    dochodzenie sensownego kwotowo zadośćuczynienia jeszcze trudniejsze.
    Na razie ciężko hołotę ruszyć.

    --
    Jotte

  • 27. Data: 2009-09-25 18:48:58
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał

    > Nie może.

    Ale to tylko według prawa.
    Racja, zdrowy rozsądek i faktyczne możliwości są po przeciwnej
    stronie.

    > Tyle, że złamanie tej zasady najczęściej bardzo trudno udowodnić, a
    > dochodzenie sensownego kwotowo zadośćuczynienia jeszcze trudniejsze.
    > Na razie ciężko hołotę ruszyć.

    ???

  • 28. Data: 2009-09-25 18:58:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h9j3u9$4rm$1@nemesis.news.neostrada.pl Alek

    > Ale to tylko według prawa.
    > Racja, zdrowy rozsądek i faktyczne możliwości są po przeciwnej stronie.
    Rozmawiamy o rzeczywistości czy o ideach?
    Faktyczne, rzeczywiste możliwości są takie, jak napisałem.

    --
    Jotte

  • 29. Data: 2009-09-25 21:11:46
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Fri, 25 Sep 2009 18:58:29 +0200, Jotte napisał(a):

> [...]
    > Tyle, że złamanie tej zasady najczęściej bardzo trudno udowodnić, a
    > dochodzenie sensownego kwotowo zadośćuczynienia jeszcze trudniejsze. Na

    A według czyjego widzimisię powinien zatrudniać?

    --
    http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 30. Data: 2009-09-25 21:22:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pan.2009.09.25.21.11.59@Eustachy.pl Smok Eustachy
    <S...@E...pl> pisze:

    > A według czyjego widzimisię powinien zatrudniać?
    A skąd ci przyszło do umysłu jakim dysponujesz, że zatrudnianie powinno
    zależeć od _czyjegokolwiek_ widzimisię?

    --
    Jotte