    From: "Neko" <n...@z...pl>
    Newsgroups: pl.regionalne.gorny-slask,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Date: Thu, 13 Jun 2002 20:41:09 +0200

    Użytkownik "Piotr Slimak" <p...@w...pl> napisał

    > A jazda bez biletu też jest nieuczciwa i jest kradzieżą, a przez ludzi
    > takich jak ty (niepłacących za przejazd) nasze autobusy wyglądają tak ja
    > wyglądają (między innymi).

    To jest ciekawe studium psychologiczne.
    Nie potrafie sie nadziwic, jak ktos probuje imputowac pewne
    "fakty" nie majac pojecia o czym pisze.

    Ty oczywiscie juz wyciagnales wnioski ze ja nie place za bilety. :(
    I oczywiscie przeze mnie autobusy wygladaja tak jak wygladaja (!)
    Jestes bezbledny. Nie ma co...

    Bosze... Rece opadaja. Zadalem tylko proste pytanie, na poziomie
    przedszkola: "czy jak ktos nie kupi biletu to czy tez przekracza
    ramy prawne?"

    A Ty juz oczywiscie wyjezdzasz z moralizatorstwem. Paranoja.
    Moje pytanie pojawilo sie w konteksie (DUZYMI LITERAMI)
    CZY MOZNA POSTAWIC ZNAK ROWNOSCI POMIEDZY:
    "Palowaniem na smierc" a "jazda bez biletu"
    Pytanie bylo prowokacyjne. Ale zawsze sie znajdzie nawiedzony
    (bez urazy, to nie do Ciebie) szukajacy trzeciego, albo nawet czwartego
    dna.

    Jesli sie zapytam prowokacyjnie: "Czy mozna pic alkohol w miejscu
    publicznym i czy to jest przekroczenie ram prawnych?", Ty oczywiscie
    wysuniesz blyskotliwy wniosek, ze ja codzien przesiaduje pod knajpa
    i zlopie "wino marki wino". Wiecej dystansu Ci zycze do zycia, siebie
    i do innych. Nie bierz wszystkiego tak powaznie. To tylko dyskusja,
    ktora wymknela sie spod kontroli. Jako ze tego sie juz czytac nie da
    co niektorzy plodza, daje Ignore temu watkowi.

    Neko