  • 1. Data: 2004-08-13 09:03:50
    Temat: Czy świadek ma prawo do informacji o sprawie
    Od: "pet" <e...@n...pl>

    Czy świadek ma prawo do informacji o czym będzie sprawa na którą jest
    wezwany ?

    Dostałem wezwanie na sprawę karną jako świadek i nazwisko na wezwaniu nic mi
    nie mówi,

    czy mogę się dowiedzieć oficjalnie o co chodzi ?

  • 2. Data: 2004-08-13 17:20:52
    Temat: Re: Czy świadek ma prawo do informacji o sprawie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pet" <e...@n...pl> napisał w wiadomości

    > czy mogę się dowiedzieć oficjalnie o co chodzi ?

    W sekretariacie sądu powinieneś otrzymać taka informację, jak jest
    wywieszana na drzwiach sali sądowej. Czyli l.dz., i artykuł karny. Może Ci
    coś to powie. Powinni nawet przez telefon Ci powiedzieć.