  • 11. Data: 2019-01-20 12:19:52
    Temat: Re: Czy prezes fundacji może JEDNOSTRONNIE wycofać rezygnację? [Owsiak i pięciodniowa rezygnacja]
    Od: grzech <g...@g...pl>

    W dniu 2019-01-20 o 12:02, J.F. pisze:

    > A komu on zlozyl te rezygnacje ?
    > Prezesowi fundacji ?
    >
    > Niezaleznie od formalizmow ... gdyby WOSP zakonczyl dzialanie, to PiS
    > odnioslby sukces ... przez zbrodnie ... na to Owsiak nie powinien
    > pozwolic :-)
    >

    > J.

    Rezygnacja jest prawomocna jeśli zostanie zatwierdzona przez KRS. W
    przypadku Owsiaka była to raczej deklaracja rezygnacji. Po deklaracji
    należy dopełnić formalności. Jeśli formalności nie były dopełnione (a
    nie były) to dyskusja o "jednostronnym wycofaniu rezygnacji" świadczy
    tylko o poziomie dyskutanta.

  • 12. Data: 2019-01-20 12:23:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-20, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > A ty powiesz? Nie zauważyłem.
    >
    > Jeśli _wasza_ jedyna obrona postępowania Owsiaka sprowadza się do
    > wyzwania mnie od "faszystów" to Owsiak ma definitywnie przesrane IMHO.

    Bardziej chodzi o Twój dobór wydarzeń, ale oczywiście możliwe że to
    wszystko PO, EU i Owsiak, a szlachetna przeciez z natury kato-prawica
    jako ta łza czysta nie prowokuje u Ciebie żadnych prawnych refleksji i
    takowyż dylematów.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2019-01-20 14:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

> [...]
    > wszystko PO, EU i Owsiak, a szlachetna przeciez z natury kato-prawica
    > jako ta łza czysta nie prowokuje u Ciebie żadnych prawnych refleksji i

    Sprobuje zbudować pewną analogię:
    - idzie para ulicą
    - nagle ktoś na nich napada i zaczyna ich bić.
    - po drugiej stronie ulicy ktos to zauwaza, klnie pod nosem "o kurwa" i
    dzwoni na policję.

    Filipek czuje sie oburzony bo powiadamiajacy powiedział w nerwach "o
    kurwa"...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 14. Data: 2019-01-20 16:06:07
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
> [...]
    > dzwoni na policję.
    >
    > Filipek czuje sie oburzony bo powiadamiajacy powiedział w nerwach "o

    To Owsiak użył słowa kurwa (lub podobnego) w swojej "rezygnacji"?
    Nie wiedziałem. Ale twoja "analogia" jest zachwycająco wymijająco
    szerokim łukiem temat _tego_ wątku na grupie PRAWO a nie POLITYKA.

    Jak ci się za łatwo mylą różne wątki/dyskusje z różnych grup to słabo
    udaje współczucie.

    --
    A. Filip

  • 15. Data: 2019-01-20 16:44:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.01.2019 o 16:06, A. Filip pisze:

    > To Owsiak użył słowa kurwa (lub podobnego) w swojej "rezygnacji"?
    > Nie wiedziałem. Ale twoja "analogia" jest zachwycająco wymijająco
    > szerokim łukiem temat _tego_ wątku na grupie PRAWO a nie POLITYKA.

    A prawo jest takie, że dopóki nie wpłynie do KRSu wniosek o zmianę, to
    temet zmiany prezesa nie istnieje - nieważne od tego czy deklaruje, że
    deklaruje, ze rezygnuje, czy że rezygnację wycofuje. Czego nie rozumiesz?

    Już ci wytłumaczone - każde oświadczenie woli można zmienić, uprawniona
    do tego jest osobna to oświadczenie składająca, a co do skutków tego to
    zależy od okoliczności. W przypadku Owsiaka nie ma to żadnych skutków
    prawnych, bo jego pierwotne oświadczenie woli jeszcze żadnych skutków
    (prawdopodobnie) nie wywołało, więc nie ma czego zmieniać. To ty się
    uprałeś, żeby ciągnąć politycznie temat, który nic wspólnego z prawem
    nie ma (zdarza się, ale już niezłym szczytem hipokryzji jest to, że
    zarzucasz innym to co sam robisz).

    Shrek

  • 16. Data: 2019-01-20 16:52:15
    Od: Kviat

    W dniu 2019-01-20 o 16:06, A. Filip pisze:

    > To Owsiak użył słowa kurwa (lub podobnego) w swojej "rezygnacji"?
    > Nie wiedziałem.

    Nie. Użył w nerwach słowa "rezygnacja".
    Tego też nie wiedziałeś, bo skupiasz się na nieistotnych detalach,
    zamiast na meritum tej analogii. Nawet średnio rozgarnięty nastolatek
    zrozumiałby o co chodziło w tej analogii, ale nie będę roztrząsał, czy
    nie potrafisz się skupić, czy robisz to z premedytacją.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 17. Data: 2019-01-20 17:32:31
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

> [...]
    > zrozumiałby o co chodziło w tej analogii, ale nie będę roztrząsał, czy
    > nie potrafisz się skupić, czy robisz to z premedytacją.

    Po użyciu "kurewskiej analogii"? Niekoniecznie (wersja dyplomatyczna).
    W sporze prawnym strony "rozumieją" wypowiedzi drugiej strony jak im
    pasuje dopóki Wysoki Sąd "nie weźmie strony".

    Zaś twoje wersja sprowadza się prawnie do założenia że wypowiedź Owsiaka
    o rezygnacji była "gołosłowna". Takie łatwe zdobycie przez Owsiaka
    czasu antenowego raz rezygnacją w dniu zabójstwa i dwa rezygnacją z
    rezygnacji w dniu pogrzebu w wersji jednej z osób nie przychylnych
    Owsiakowi [A].

    [A] https://wiadomosci.wp.pl/powrot-jurka-owsiaka-skrajn
    e-reakcje-w-sieci-6340320929478273a

    --
    A. Filip

  • 18. Data: 2019-01-20 18:05:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2019 17:33:19 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
    >Takie łatwe zdobycie przez Owsiaka
    > czasu antenowego raz rezygnacją w dniu zabójstwa i dwa rezygnacją z
    > rezygnacji w dniu pogrzebu w wersji jednej z osób nie przychylnych
    > Owsiakowi [A].

    Ewidentnie masz "parcie na szkło"
    Sam wyżej napisałeś jak "Twoim zdaniem" czas antenowy zdobyć
    Bierz przykład z Owsiaka i zdobywaj jego metodą czas antenowy.

  • 19. Data: 2019-01-20 18:08:03
    Od: Kviat

    W dniu 2019-01-20 o 17:32, A. Filip pisze:
    > Kviat pisze:

    > W sporze prawnym strony "rozumieją" wypowiedzi drugiej strony jak im
    > pasuje

    I jak kto się wypowiada.
    Takiego chaosu, braku interpunkcji i kompletnego ignorowania zasad
    gramatyki języka polskiego jaki ty reprezentujesz w swoich postach, to
    nawet w gimnazjum trudno spotkać.
    Zabawne, że to akurat ty zwracasz uwagę w sprawie rozumienia treści
    drugiej strony.

    > Zaś twoje wersja sprowadza się prawnie do założenia że wypowiedź Owsiaka
    > o rezygnacji była "gołosłowna".

    I czego nie rozumiesz? To były emocje. Emocje, które każdy normalny
    człowiek rozumie bez łopatologicznego tłumaczenia. W tamtych
    okolicznościach deklaracja o rezygnacji nie była gołosłowna.

    > Takie łatwe zdobycie przez Owsiaka
    > czasu antenowego raz rezygnacją w dniu zabójstwa i dwa rezygnacją z
    > rezygnacji w dniu pogrzebu w wersji jednej z osób nie przychylnych
    > Owsiakowi [A].

    Jak dużo trzeba mieć w sobie złej woli, żeby dojść do takiego wniosku?

    Owsiak celowo zrezygnował, bo wiedział, że odwoła rezygnację i w ten
    sposób dwa razy "zdobędzie" czas antenowy?
    Serio? Ja pierdolę...

    Musiałby być z pisu, żeby tak cynicznie i bez emocji tak to sobie
    wykalkulować. Nie mierz wszystkich swoją miarą.

    Ale odkrycie... że prawicowe oszołomstwo tkwi w paranoi?
    Jak wielki trzeba mieć bałagan w głowie żeby cieszyć się z odejścia
    Owsiaka, a potem martwić, że jednak nie odszedł?

    To sobie autorytet znalazłeś.
    Mnie z kolei żenują takie komentarze. I że ludzie mogą być aż tak głupi.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 20. Data: 2019-01-20 18:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > To Owsiak użył słowa kurwa (lub podobnego) w swojej "rezygnacji"?
    > Nie wiedziałem. Ale twoja "analogia" jest zachwycająco wymijająco
    > szerokim łukiem temat _tego_ wątku na grupie PRAWO a nie POLITYKA.

    Kwestie prawne to ci juz inni wytłumaczyli.
    Ja sie tylko odniosłem do tego jakze niskiego przypierdalania się.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,