  • 21. Data: 2019-01-20 19:29:00
    Temat: Re: Czy prezes fundacji może JEDNOSTRONNIE wycofać rezygnację? [Owsiak i pięciodniowa rezygnacja]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:
    > [...] Takiego chaosu, braku interpunkcji i kompletnego ignorowania
    > zasad gramatyki języka polskiego jaki ty reprezentujesz w swoich
    > postach, to nawet w gimnazjum trudno spotkać. [...]

    To weź dupę w troki i kontynuuj tradycję usenetowej
    wiedźmy-ortofaszystki.

    --
    A. Filip

  • 22. Data: 2019-01-20 21:27:42
    Od: Kviat

    W dniu 2019-01-20 o 19:29, A. Filip pisze:

    > To weź dupę w troki i kontynuuj tradycję usenetowej
    > wiedźmy-ortofaszystki.

    Nie dostałbyś tego klapsa, gdybyś sam nie poruszył tego tematu.
    Jak mogę brać na poważnie posty człowieka, który nawet nie potrafi
    poprawnie wysłowić się w języku polskim? I to na grupie dotyczącej prawa.

    "W sporze prawnym strony "rozumieją" wypowiedzi drugiej strony jak im
    pasuje"

    Zacznij od własnych wypowiedzi specjalisto od zrozumiałej wypowiedzi.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 23. Data: 2019-01-20 22:32:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-01-19 o 19:16, A. Filip pisze:

> [...]

    Pomiędzy złożeniem prasowego oświadczenia o złożeniu funkcji Prezesa
    Fundacji, a faktyczny złożeniem jest spora różnica. Faktyczną rezygnację
    trzeba jeszcze dla ważności do KRS wpisać. Sądzę, że poza oświadczeniem
    medialnym żadnych innych kroków jeszcze nie podjęto. No i oświadczenie o
    zamiarze odstąpienia oznacza, że żadnych kroków Owsiak nie podejmie. To
    tyle od strony prawnej.

  • 24. Data: 2019-01-21 14:28:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 19 Jan 2019 19:16:54 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

> [...]

    Jeśli jakiś misiewicz szykował się do objęcia stanowiska po Owsiaku,
    powinien zawiadomić ziobroturę, a oni już tam z radością się pochylą nad
    sprawą.
    Pan Pickwick miał w sądzie sprawę o niedotrzymanie obietnicy małżeństwa,
    więc pewnie dałoby się coś znaleźć na tego wysłannika Lucyfera z podobnych
    paragrafów.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 25. Data: 2019-01-21 16:45:09
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

> [...]
    > medialnym żadnych innych kroków jeszcze nie podjęto. No i oświadczenie o
    > zamiarze odstąpienia oznacza, że żadnych kroków Owsiak nie podejmie. To

    Przecież on dobrze o tym wiedział. Chciał tylko wywołać debilnego flejma
    z najazdami na Owsiaka i przy okazji sam go chciał ośmieszyć. Ale jak to
    z głupkiem i niedowartościowanym trollem - nie wyszło

    --
    Sonn

  • 26. Data: 2019-01-26 08:19:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-20, Kviat <Kviat> wrote:

    > Jak dużo trzeba mieć w sobie złej woli, żeby dojść do takiego wniosku?

    Jak ten watek był aktywny to chciałem tu coś napisać, ale się
    powstrzymałem. Po dzisiejszej lekturze prasy, chyba jednak napiszę: bo
    to taka mentalność i norma i standard, aby zbijać kapitał nawet na
    trupach i nieszczęściu. Więc coż w tym dziwnego, że to są te motywy,
    które rozpoznają i działania, które przypisują innym. Oczywiście być
    może sie mylę, a jesli tak, to gorąco przepraszam.

    --
    Marcin

  • 27. Data: 2019-01-26 09:02:26
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

> [...]
    > które rozpoznają i działania, które przypisują innym. Oczywiście być
    > może sie mylę, a jesli tak, to gorąco przepraszam.

    A kto _tym razem_ zbija kapitał na nieszczęściach i jakie prawo tym łamie?
    Owsiak? Karne, cywilne czy moralne?
    Ta grupa AFAIK o prawie moralnym to jest co najwyżej przy okazji.

    <cynizm> Co to byłby za kapitalizm bez wzrostów kapitału nawet na
    nieszczęściach (najlepiej innych osób)? </cynizm>
    "Chcieliśta" kapitalizma to go mata: Wzrost kapitału jest najważniejszy!

    --
    A. Filip

  • 28. Data: 2019-01-26 09:30:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-26, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > A kto _tym razem_ zbija kapitał na nieszczęściach i jakie prawo tym łamie?
    > Owsiak? Karne, cywilne czy moralne?
    > Ta grupa AFAIK o prawie moralnym to jest co najwyżej przy okazji.

    Na poczatek dobra wiadomość: nie jest z Tobą jeszcze tak źle jak tu
    piszą skoro zabolało. Natomiast w kwestii bycia grupowym, on-topicznym
    nazi (nomen omen) musisz się trochę jednak ogarnąć. Dobrym pierwszym
    krokiem będzie przeczytanie zdania otwierającego ten post i analiza czy
    ta błyskotliwa dygresja należy do domeny prawa cywilnego, karnego czy
    jakiegoś może innego.

    --
    Marcin

  • 29. Data: 2019-01-26 09:51:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Na poczatek dobra wiadomość: nie jest z Tobą jeszcze tak źle jak tu
    > piszą skoro zabolało.
    Nic go nie zabolało. To trol - kiedyś nawet ciekawy i od czasu do czasu
    przedstawiający ciekawe i błyskotliwe opinie, ale się źle zestarzał.
    Zaboli go jak go zacznie w żołądku z głodu ssać. Wtedy zmieni tożsamość
    i zacznie od nowa, być może w nowym stylu.

    Shrek

  • 30. Data: 2019-01-26 10:14:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 26 Jan 2019 09:51:37 +0100, Shrek napisał(a):

    > Nic go nie zabolało. To trol

    Dokładnie. Uprasza się nie dokarmiać Filipka.
    --
    Jacek
    I hate haters.