  • 31. Data: 2019-01-26 11:48:52
    Temat: Re: Czy prezes fundacji może JEDNOSTRONNIE wycofać rezygnację? [Owsiak i pięciodniowa rezygnacja]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Na poczatek dobra wiadomość: nie jest z Tobą jeszcze tak źle jak tu
    > piszą skoro zabolało. Natomiast w kwestii bycia grupowym, on-topicznym
    > nazi (nomen omen) musisz się trochę jednak ogarnąć. Dobrym pierwszym
    > krokiem będzie przeczytanie zdania otwierającego ten post i analiza czy
    > ta błyskotliwa dygresja należy do domeny prawa cywilnego, karnego czy
    > jakiegoś może innego.

    Ależ ja się tylko zastanawiałem "co też wierszokleta mógł mieć na myśli" :-)
    Cały świat nie musi wiedzieć czym się akurat tego ranka raczyłeś przejąć.
    A jak przyznajesz się do bycia sadystą to cóż, masz prawo (ponieść konsekwencje).

    --
    A. Filip

  • 32. Data: 2019-01-27 04:45:06
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-26, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nic go nie zabolało. To trol - kiedyś nawet ciekawy i od czasu do czasu
    > przedstawiający ciekawe i błyskotliwe opinie, ale się źle zestarzał.
    > Zaboli go jak go zacznie w żołądku z głodu ssać. Wtedy zmieni tożsamość
    > i zacznie od nowa, być może w nowym stylu.

    Jest trolem ale nie takim z ?Sevres pod Paryżem bo jednak mu zalezy i
    widać, że się angażuje, a czasem nawet wybucha. Mówi też chętnie o
    swoich teoriach spiskowych, które traktuje jako oczywistość. Za dużo
    tego jak na stadardowego trola. Ale też biorąc pod uwagę, że >90%
    obecnego usenetu PL jest zdominowane przez opcje mu nieprzyjazne to jego
    oryginalne posty są niewatpliwie trolujące.

    Dla wyjaśnienia: wczesniej piłem do sytuacji z nagle objawionymi
    kandydatami na schedę po Adamowiczu.

    --
    Marcin